|
Lad være at købe PS3 |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | |||
balker
Junior bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Status: Offline Point: 35 |
Sendt: 17-Marts-2007 kl. 20:22 | ||
Sikke noget vrøvl.
|
|||
renevk67
Bruger Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
Sendt: 17-Marts-2007 kl. 21:33 | ||
Hvilken del ? det om PS3 eller det om VHS og DVD. Jeg ved ikke rigtigt hvad du mener |
|||
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
|||
balker
Junior bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Status: Offline Point: 35 |
Sendt: 17-Marts-2007 kl. 22:01 | ||
Jo du gør. Sony har lovet PS1/PS2-kompatibilitet på PS3. Alt hvad du siger har INTET med den situation at gøre.
|
|||
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Sendt: 17-Marts-2007 kl. 22:53 | ||
yep, det har jo ikke noget med at folk bare gerne vil have de kan spille alle gamle ting på ps3'en
det handler om at sony næsten fra begyndelsen har udtalt sig om at ps3'eren vil kunne gøre det, så forventer man også at den kan gøre det, og det er derefter klart at folk bliver muggen hvis de ikke gør som de "lover ^^ |
|||
nygaardinc
Bruger Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Sendt: 17-Marts-2007 kl. 23:23 | ||
hmm.. Xbox360, bruger den ikke en software emulator til at afvikle alle gl. xbox spil med ?
|
|||
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
|||
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Sendt: 17-Marts-2007 kl. 23:38 | ||
Jow, men der er ikke mange spil den klare , og vil man bruge det, skal man sku have en pc med internet og så downloade det, og der stopper det ikke, nej man skal også have en brænde i pc'en og en brændbar cd. JOW JOW MS det er noget der dutter. Var der nogen der sagde Xbox Live LOOL. Ved PS3 kan man hente det direkte på PS3'eren
Redigeret af klander - 17-Marts-2007 kl. 23:43 |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 10:44 | ||
Nu ved jeg ikke om der er nogen der har haft en af de tidlige Sony mp3-walkmen. Der gik mere end et år før de patchede den medfølgende software, der var så fyldt med fejl at man ikke kunne bruge den til at overføre sange med. Alle brugte tredje-parts software til det formål. Men de var da dygtige til at putte spionsoftware på vores computere hvis man forsøgte at konvertere en Sony udgivelse til mp3, det skal man da give deres programmører, at der er da et eller andet de er gode til. Jeg tror stadig jeg venter - der er kommet nyt liv i PS2 efter HDloader og en 250 gb harddisk er installeret, så kan jeg se om Sony virkelig er så dygtige som det lader til at flertallet herinde synes. |
|||
Viking30
Bruger Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 10:55 | ||
Hvad snakker du om? Xboxen henter da selv alle updates automatisk? |
|||
klander
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 12:17 | ||
Ja, men ikke den der gør at den kan spille de gamle Xbox spil, den må man sku selv hente, det gjorde jeg, og den hjalp hat og briller. Redigeret af klander - 18-Marts-2007 kl. 12:43 |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
Viking30
Bruger Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 12:52 | ||
Jeg kan selvfølgelig ikke gøre mig klog på hvad du har gjort. Men som standard er opdateringen af bagud kompatible spil automatisk, så at man skal have en pc osv. er forkert. Du kan læse mere her.: http://www.xbox.com/da-DK/games/backwardscompatibility.htm
|
|||
klander
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 13:40 | ||
Hej Viking30 Tag eks. Toca Race driver 3, og vil spille den på 360'eren så får du at vide at du skal gå op på nettet et eller andet link og hente bagud kompatible sotfeware til den. Altså den skulle hentes på MS's hjemmeside via en PC og brændes ud på en cd og så sættes i 360'eren, der er ikke særligt meget automatisk i det. Det kan godt være at de har fået styr på det idag. |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
renevk67
Bruger Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 13:54 | ||
Det handler om politik, udvikling og spil for galleriet. Poul Nyrup sagde også at han ikke ville røre efterlønnen. Det værste var der var nogen der faktisk troede på ham. Men der er åbentbart også nogen som tror på Sony. Var det ikke dem som George Michael engang kladte Phony? |
|||
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
|||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |