|
Laggy "playback" i Premiere Pro |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
De er ok som optageformat. Det er i redigering det ofte giver problemer. Som jeg skrev tidligere kan man konvertere eller redigere i proxy.
Redigeret af Mufti - 13-September-2020 kl. 18:41 |
||||
![]() |
||||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|||
@Potter - nej det gjorde de tidligere - men nu hvor de ejes af en HDD producent, så er det jo helt åbenlyst kun deres produkter der kommer i. - som jeg skrev tidligere - så er der de seneste år blevet konsolideret meget kraftigt på HDD/SSD markedet, så der i dag er meget få reelle producenter.
|
||||
![]() |
||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|||
Så er det fordi du mangler maskine kræfter samt evt. kombination med ringe software ![]() Har aldrig problemer, en stor del af de filer jeg benytter er 4K 50fps 150Mbps i f.eks multicam med flere spor med div. filter alt køre realtiden uden dropframe. Redigeret af Potter - 13-September-2020 kl. 21:03 |
||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||
![]() |
||||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|||
Det er muligt. Men jeg giver løsningen på det du kalder mangel på maskinekræfter i kombination med ringe software. Det hjælper i hvert fald på MacBook Pro.
|
||||
![]() |
||||
floe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
|||
Skal du ikke bare render in-out inden du kører preview?
Det er nærmest umuligt at få et flydende preview hvis du forsøger at rendere realtime.
|
||||
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |