|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Helt korrekt, men virker det ikke underligt at det kan lade sig gøre det andet? Altså det virker somom at wan-kablet går ind på et af lan-stikkene, for ellers burde det ikke kunne lade sig gøre?
|
|
![]() |
|
Glarborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Godt så.
Jeg loggede på routeren sent i går, men jeg kunne ikke finde de indstillinger - kun indstillinger til at opsætte det trådløse netværk. Jeg er også kommet i tvivl om det er en 'rigtig' router eller en art trådløst ADSL modem.. Det er som tidligere nævnt en Xavi X5258-P2 (fulgte med ADSL abonnementet). Nogen der kender noget til sådan en? Og om jeg overhovedet kan bruge den til et lille 'hjemmenetværk'?
|
|
![]() |
|
Glarborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Nå efter at have søgt en del rundt på nettet fandt jeg denne tråd (http://www.64bits.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=58447) på et forum som desværre beskriver at det ikke er muligt at ændre på indstillingerne på routeren/adsl modemet. (hvis man endelig kommer ind og ændrer det så bliver det ændret tilbage af udbyderen
![]() Så løsningen må vel være at jeg køber et nyt stykke hardware. Hvad vil i anbefale? Skal jeg erstatte den med en anden router, eller kan jeg 'nøjes' med at sætte noget foran eller bagved? Jeg antager at denne ville kunne klare det (http://www.netonnet.se/art/dator/natverk/modem/modem-med-tradlos-router/D-Link-DSL-2640B(117827,4084)) men jeg ville egentlig gerne slippe lidt billigere..
Håber på lidt hjælp til at komme videre..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |