recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Laptop med HDMI > Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laptop med HDMI > Projektor

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 16:43

Det må fremgå af de papirer der kom med PCen om der er en optisk Out. Der plejer at være en tegning med placering af tilslutninger, samt hvad de er til.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
quadrago Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quadrago Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 17:45
Havde jeg også foretrukket, men der nævnes intet konkret, udover at specifikationerne siger det er SPDIF, og manualen siger den kan forbindes med en forstærker.

Har lige researchet hos to andre Asus-ejere, den ene har mini-toslink og den anden digital coaxial. Jeg må prøve mig frem.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 21:31
Prøv luk skærmen på din bærbar og den skulle gerne tilpasse sig helt automatisk. Sådan er det på det billige tv vi har på pigernes værelse. Hvis skærmen er åben viser den intet billedet på tv, hvis den er lukket passer det 100%. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu