|
Lav popcorn som i biografen |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er sq en ok pris, tror vi gav en plovmand for den vi har, det er så også 4-6 år siden
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
|
Vedr. kokosolie - så er der rimelig stor forskel på dem. Fik engang købt en økologisk og mine popcorn smagte virkeligt igennem af kokos bagefter - hvilket jo ikke lige var meningen.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
![]() |
||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
![]() |
||
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
|
Piri Piri BBQ Seasoning. (Den jeg bruger er nogle år gammel :P, sig det ikke til nogen :D) Købte den i en grænsebutik i Tyskland. Det er den her: Og ja, den er i al sin enkelthed skide smart!
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
"Coco Pops"????
![]() |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2821 |
|
Pænt dyrt, for noget enhver gryde med låg kan gøre. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
|
Det kræver ud over en gryde med låg, vel også en kogeplade af en slags? Klaus (som ind i mellem laver popcorn på weberen, der kan man lave en stor portion!)
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
@Kasper_j - og en gryde koster ligeså meget! - og så skal man endda have komfuret med også. - Den her kan man rent faktisk have stående i bio'en hvis det endelig skulle være (især for dem som har en rigtig hjemmebio som ikke lige er i nærheden af stuen eller køkkenet.)
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Gryden kan du så også koge kartofler i, det vil jeg sq gertne se en gør i en popcorn maskine
![]() |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Jow den kender jeg godt, men var det ikke et tin askebæger han kogte sine redekams skrællede kartofler i ?
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
|
Måske, længe siden jeg har hørt den.
Men bare for at påpege at hvor der er en vilje og lidt fantasi kan alt lade sig gøre.
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |