|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
J"VC tror jeg ikke det bliver. Det minder mig for meget om old school kick and rush Arsenal. Så teknikken kan ikke være god i det TV! Og så må jeg bare konstatere at når jeg kan modelnavnene udenad på ovenstående nævnte TV'er så er der altså noget galt på dette marked." ...skrev Jenscc Øhhhh....det fik jeg vist ikke helt fat i-forklaring udbedes!! lrev
Redigeret af lrev - 05-Oktober-2006 kl. 07:45 |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|
Jens - hvis du har lidt tålmodighed, så vent til TapeConnection åbner butik i København. Det skulle ske her i efteråret... |
||
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
I Dec. helt præcist. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
jenscc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Irev: Check http://www.arsenalpics.com/pics_347/John_Jensen.html JVC fremstår ikke ligefrem som sofistikeret teknik Thorvald: Jeg lover at checke JVC ud, hvis jeg altså kan nedtone de tics mine øjne får automatisk pga ovenstående. Med hensyn til Tapeconnection - ja jeg ville ønske de havde en butik I kbh. Og vil under alle omstændigheder prøve at købe igennem dem når jeg engang har fundet ud af hvad der er bedst (m.m butikken som jeg ser det i kan matche prisen nogenlunde i forhold til tapeconnection). Mvh Jens |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Ja - jeg fatter ikke et muk, jeg ved ikke om andre gør? Forklar dig nærmere Jens. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Pas......jeg fatter ikke en brik...HAR "tjekket"....måske manden prøver at være morsom?? lrev |
||
|
||
![]() |
||
jenscc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Piv. Snøft. Jo - jeg prøvede at være morsom. Hulk. Jeg tier. Jens
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
Ja, det gælder nemlig alle mærker når der tales LCD Redigeret af troelsit - 05-Oktober-2006 kl. 15:06 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Så bliver det altså nødt til at være plasma. Enten Panasonic eller Pioneer. Sidstnævnte er et bedre TV, men prisen er jo også der efter. |
||
![]() |
||
![]() |
|
JVC's LT-37M60 kan være et bud - sværere og dyrere behøver det ikke at være. Men ellers er Panasonics PV60 eller PV600 nok værd at kigge efter. |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
|
Jeg har selv haft JVC's LT-37M60 og det var jeg ganske tilfreds med, også på analogt kabeltv. og mener at det er til at finde til priser under 14000.- Dog har jeg solgt det til fordel for et 50'' Plasma, men det er mest pga størrelsen. Det der generede mig mest på JVC'en var at man skal sidde rimelig lige for billedet for at få det optimale ud af det. Hans Redigeret af hansie - 06-Oktober-2006 kl. 08:04 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |