recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ældre fujitsu siemens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ældre fujitsu siemens

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 18:07
nåh ja forresten
i xp skal du starte programmet commando prompt og der skulle du kunne køre det fra
findes enten under programmer i xp eller tilbehør.

Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 18:22
Oki, takker :-) - når så jeg skal ha xp versioner over på USB sticket, skal jeg så bare kopiere den folder xp ligger i over på USB, eller skal jeg "folde" mappen ud og kopiere over??? - undskyld allllllle de dumme sp.mål, håber du har en god tålmodighed ;-)
Mvh
Jan
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 18:30
Har masser af tålmodighed.

Hvis det er en alm win xp installations cd, tager du alt og trækker over som det ligger.

Hvis det er en recovery har jeg ikke lige styr på strukturen.
Men husk at du skal kunne se skujte filer så alt kan blive overført

Du kan evt tage et screendump af strukturen og sende mig direkte på pm

Redigeret af Theilo - 18-April-2012 kl. 18:31
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 19:35
Theilo, har sendt dig en pm :-)
Mvh
Jan
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 22:18
Har fået gang i den her forleden, Først ved at installere win7 på den, men da den ikke er win7 kompatibel( kunne ikke finde win7 drivere), fandt jeg ud af, at jeg var nødt til at installere xp på den istedet. Men jeg har endnu et problem, jeg ved ikke lige hvordan jeg får installeret "drivers and utilities" som jeg har liggende på en cd ROM også..... Har rodet lidt rundt, og har fundet denne side, ved "I" om jeg kan bruge dette til at installere med?
http://www.wikihow.com/Run-Software-Directly-Off-a-USB-Flash-Drive
har prøvet at smide hele cd'en over på USB stick og forsøge derfra, men det vil ikke starte op, kan kun se alle mapperne....
Har været på fujitsu Siemens support side og downloadet drivere, men der er nogen af dem jeg mangler, og ikke alle kan installeres....
Nogen gode forslag til hvordan jeg kommer videre herfra?
Mvh
Jan
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 05:22
Hvad for drivere kan du ikke installere af dem du har hentet.?

Har du et nummer på den pc?

Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 16:54
Hey Theilo, ved du hvad min ven, NU KØRER DET :-), jeg mountede et image af den cd hvorpå alle drivers og utilities ligger på, og kørte det så direkte derfra. Fik installeret alle de drivere der manglede, så nu virker selv MIT WLAN, det har det ellers ikke gjort i laaaaaang tid, så det må siges at hele processen er endt lykkeligt. Har godt nok brugt en del tid på det, men hva f... , når bare det lykkes, og det giver jo også lidt ekstra i "rygsækken"
Tak for hjælpen til alle som har deltaget!
Jan
Mvh
Jan
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 17:27
Tillykke - så kan computeren køre et stykke tid endnu....  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 20:20
Ja det er rigtigt, den er selvfølgelig ikke ny, men den skal kun stå i garage og "sprøjte" Spotify ud til en Beomaster 7000. Er bare glad for at projektet lykkedes
Mvh
Jan
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu