|
Ældre fujitsu siemens |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nåh ja forresten
i xp skal du starte programmet commando prompt og der skulle du kunne køre det fra findes enten under programmer i xp eller tilbehør. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Oki, takker :-) - når så jeg skal ha xp versioner over på USB sticket, skal jeg så bare kopiere den folder xp ligger i over på USB, eller skal jeg "folde" mappen ud og kopiere over??? - undskyld allllllle de dumme sp.mål, håber du har en god tålmodighed ;-)
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Har masser af tålmodighed.
Hvis det er en alm win xp installations cd, tager du alt og trækker over som det ligger. Hvis det er en recovery har jeg ikke lige styr på strukturen. Men husk at du skal kunne se skujte filer så alt kan blive overført Du kan evt tage et screendump af strukturen og sende mig direkte på pm
Redigeret af Theilo - 18-April-2012 kl. 18:31 |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Theilo, har sendt dig en pm :-)
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Har fået gang i den her forleden, Først ved at installere win7 på den, men da den ikke er win7 kompatibel( kunne ikke finde win7 drivere), fandt jeg ud af, at jeg var nødt til at installere xp på den istedet. Men jeg har endnu et problem, jeg ved ikke lige hvordan jeg får installeret "drivers and utilities" som jeg har liggende på en cd ROM også..... Har rodet lidt rundt, og har fundet denne side, ved "I" om jeg kan bruge dette til at installere med?
http://www.wikihow.com/Run-Software-Directly-Off-a-USB-Flash-Drive har prøvet at smide hele cd'en over på USB stick og forsøge derfra, men det vil ikke starte op, kan kun se alle mapperne.... Har været på fujitsu Siemens support side og downloadet drivere, men der er nogen af dem jeg mangler, og ikke alle kan installeres.... Nogen gode forslag til hvordan jeg kommer videre herfra? |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Hvad for drivere kan du ikke installere af dem du har hentet.?
Har du et nummer på den pc? |
|
|
|
![]() |
|
Hey Theilo, ved du hvad min ven, NU KØRER DET :-), jeg mountede et image af den cd hvorpå alle drivers og utilities ligger på, og kørte det så direkte derfra. Fik installeret alle de drivere der manglede, så nu virker selv MIT WLAN, det har det ellers ikke gjort i laaaaaang tid, så det må siges at hele processen er endt lykkeligt. Har godt nok brugt en del tid på det, men hva f... , når bare det lykkes, og det giver jo også lidt ekstra i "rygsækken"
Tak for hjælpen til alle som har deltaget! Jan
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Tillykke - så kan computeren køre et stykke tid endnu....
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Ja det er rigtigt, den er selvfølgelig ikke ny, men den skal kun stå i garage og "sprøjte" Spotify ud til en Beomaster 7000. Er bare glad for at projektet lykkedes
![]() |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |