recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - leje danske film online + Chromecast et must
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

leje danske film online + Chromecast et must

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
8vforever Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-August-2005
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8vforever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: leje danske film online + Chromecast et must
    Sendt: 12-Juli-2014 kl. 19:15
jeg fik den fantastiske idé at ville leje "det regner med frikadeller 2", så vi kunne hygge familien med den i aften.

Jeg skal streame til en Chromecast, men kan da se at der er begrænset med tjenester der supporterer det, og det er virkelig en jungle at finde ud af.

Indtil videre er jeg kun kommet frem til Viaplay, men synes at det er overkill at jeg skal have et abb. for at leje en film til 39 kr.

Er der nogen der tilfældigvis er faldet over streaming tjenester som supporterer chromecast og har et dansk udvalg?

Mvh Lars
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2014 kl. 21:37
Prøv og se på headweb. Mener de har chromecast support
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2014 kl. 21:41
Læste lige op på det.
De har chromecast support. Men kan godt være det stadig kun er deres PC og mac player der har.
Snakker ikke om mirroing men rigtig understøttelse
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8vforever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 08:38
ja, har godt kigget på headweb, synes dog ikke at casting via chrome er optimalt. Det er sjældent at kvaliteten er i en sådan stand at jeg kan holde ud at se en hel film sådan (og så har de heller det regner med frikadeller 2), men tak for input:)

mvh Lars

Redigeret af 8vforever - 13-Juli-2014 kl. 08:39
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 10:27
Opdagede lige at den film du snakker er i play film. Så har du en Android enhed er den lige ved hånden.
Koster 39 kroner st leje
Til top
python Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2010
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér python Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 11:11
Hvis du har et android device, så er google movies vel oplagt.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8vforever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 12:13
yes, det var også min første indskydelse, desværre har play kun filmen på engelsk, hvilket desværre er volapyk for mine børn:(

Tror bare vi må gå old school og tøffe ned i den lokale blockbuster hvis den stadig eksisterer:)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu