|
Les Miserables konkurrencen |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-November-2013 kl. 10:52 |
|
Sluttede i går kl 12. Er vinderne fundet? Kunne godt bruge denne fine indspilning til at tø op på efter nattens minus to grader
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er da også lidt spændt, måske er jeg lidt heldig
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan helvede kan Hother få lov til at være med i en konkurrence her på siden?
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvorfor helvede skulle jeg ikke have lov til det?
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hother kan ikke deltage i konkurrencen - Ingen fra recordere.dk teamet kan vinde en konkurrence vi afholder. Det siger sig selv .
Det ville nok gå ud over troværdigheden hvis jeg vandt et 60" plasma TV, eller Lars et Libratone højttaler setup. Så selvom Hother har skrevet sig ind i konkurrencen, så vil hans navn ikke kunne trækkes. Jeg tror bare vi har glemt at fortælle det til Hother. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Glæder mig også til at høre mere her... ville ELSKE denne udgivelse. Nu vandt jeg jo desværre ikke tv´et, selvom jeg kunne føle det blev mig... her er der 5 gange så stor chance for at vinde, så denne gang må den da være HELT sikker?
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Var det ikke ca. 30 lod man kunne få med i tv-konkurrencen? |
||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, men det kunne alle andre jo også :-)
Så hvis vi forudsætter folk har gået lige så meget op i tv-konkurrencen, hvilket de vel alle har mere eller mindre.... så burde der være CIRKA 5 gange større chance her :-) |
||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forunderligt - jeg har ingen som helst indflydelse på hvem der vinder hvad, jeg sidder ikke på skødet af hverken dig eller Lars. Nå pyt, jeg har selv købt den omtalte BD - men alligevel, jeg fatter ikke en dyt
|
||
|
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Online Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og vinderne er ..... ???
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke trukket endnu :-) |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
noxity
Bruger Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er nu ganske normalt. Ligesom ansatte i Dansk Supermarked og deres husholdning ikke må deltage i deres egne konkurrencer. Dvs. at fejedrengen på gulvet i din lokale Netto ikke må deltage i konkurrencer i Bilka. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |