recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Les Miserables konkurrencen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Les Miserables konkurrencen

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Forunderligt - jeg har ingen som helst indflydelse på hvem der vinder hvad, jeg sidder ikke på skødet af hverken dig eller Lars. 

Nå pyt, jeg har selv købt den omtalte BD - men alligevel, jeg fatter ikke en dytOuch

Jeg tænker det er fordi at du er en del af Recordere.... HVIS du så vandt, så er der måske nogen der ville få ondt bagi, og begynde at spekulere i, om du måske havde et liiiidt større lod end de andre, pga. du er en del af teamet?

Nu er jeg personlig helt og aldeles ligeglad med om du kunne deltage eller ej, da jeg tror på at recordere har integritet nok til ikke at lave sådan et nummer.... men der er jo ALTID nogen der ville få ondt i r..... over den slags, hvis du gik hen og vandt.

At jeg så ikke forstår den slags regler, er så en anden ting, for hvad forhindrer en i at stille op i den slags konkurrencer, under sin tantes navn, eller whatever? Smile

Redigeret af Martin Sjøstrand - 11-November-2013 kl. 14:52
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Forunderligt - jeg har ingen som helst indflydelse på hvem der vinder hvad, jeg sidder ikke på skødet af hverken dig eller Lars. 

Nå pyt, jeg har selv købt den omtalte BD - men alligevel, jeg fatter ikke en dytOuch

Jeg tænker det er fordi at du er en del af Recordere.... HVIS du så vandt, så er der måske nogen der ville få ondt bagi, og begynde at spekulere i, om du måske havde et liiiidt større lod end de andre, pga. du er en del af teamet?

Nu er jeg personlig helt og aldeles ligeglad med om du kunne deltage eller ej, da jeg tror på at recordere har integritet nok til ikke at lave sådan et nummer.... men der er jo ALTID nogen der ville få ondt i r..... over den slags, hvis du gik hen og vandt.

At jeg så ikke forstår den slags regler, er så en anden ting, for hvad forhindrer en i at stille op i den slags konkurrencer, under sin tantes navn, eller whatever? Smile
Ork - jeg behøver såmænd ikke vinde noget - folk kan nemt få ondt i rø... alligevelLOL

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Det er der vel ikke nogen der forhindrer en i, men den slags regler er, som forklaret på forrige side, helt normale. Jeg er f.eks. gæsteskribent på Geek Culture, og deltager selvfølgelig ikke i deres konkurrencer længere.
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 13:28
Hvornår får man noget at vide?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 17:57
Hej Alle

Vinderne er trukket og annonceres inden så længe.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 18:07

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hother kan ikke deltage i konkurrencen - Ingen fra recordere.dk teamet kan vinde en konkurrence vi afholder. Det siger sig selv Smile.

Det ville nok gå ud over troværdigheden hvis jeg vandt et 60" plasma TV, eller Lars et Libratone højttaler setup.

Så selvom Hother har skrevet sig ind i konkurrencen, så vil hans navn ikke kunne trækkes. Jeg tror bare vi har glemt at fortælle det til Hother. Smile

Hvor har du købt den henne   
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Hother kan ikke deltage i konkurrencen - Ingen fra recordere.dk teamet kan vinde en konkurrence vi afholder. Det siger sig selv Smile.

Det ville nok gå ud over troværdigheden hvis jeg vandt et 60" plasma TV, eller Lars et Libratone højttaler setup.

Så selvom Hother har skrevet sig ind i konkurrencen, så vil hans navn ikke kunne trækkes. Jeg tror bare vi har glemt at fortælle det til Hother. Smile

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 19:57
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 20:16

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Hmm Ebay, men vent jeg bor i Struer, mon ikke jeg kan få nogle b&o folk til at trylle   
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 12:08
Hvad koster den på ebay ? Evt et link?
mvh Infinity
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Hvad koster den på ebay ? Evt et link?
Jeg gav 18.50 pund.

Der er pt. 2-3 stykker til salg. Det viste link er til "Min" BD:

http://www.ebay.co.uk/itm/Les-Miserables-The-Musical-Phenomenon-Bluray-Pure-Audio-RARE-B-O-Promotional-/121206676180?ssPageName=ADME:B:WNA:GB:3160

Redigeret af Hother - 16-November-2013 kl. 12:19
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 12:33
Jeg fandt da også lige en. Betalte 25 pund med fragt. 20 uden.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu