|
Les Miserables konkurrencen |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg tænker det er fordi at du er en del af Recordere.... HVIS du så vandt, så er der måske nogen der ville få ondt bagi, og begynde at spekulere i, om du måske havde et liiiidt større lod end de andre, pga. du er en del af teamet?
Nu er jeg personlig helt og aldeles ligeglad med om du kunne deltage eller ej, da jeg tror på at recordere har integritet nok til ikke at lave sådan et nummer.... men der er jo ALTID nogen der ville få ondt i r..... over den slags, hvis du gik hen og vandt. At jeg så ikke forstår den slags regler, er så en anden ting, for hvad forhindrer en i at stille op i den slags konkurrencer, under sin tantes navn, eller whatever? Redigeret af Martin Sjøstrand - 11-November-2013 kl. 14:52 |
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ork - jeg behøver såmænd ikke vinde noget - folk kan nemt få ondt i rø... alligevel |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er der vel ikke nogen der forhindrer en i, men den slags regler er, som forklaret på forrige side, helt normale. Jeg er f.eks. gæsteskribent på Geek Culture, og deltager selvfølgelig ikke i deres konkurrencer længere. |
||||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvornår får man noget at vide?
|
||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej Alle
Vinderne er trukket og annonceres inden så længe. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvor har du købt den henne |
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hmm Ebay, men vent jeg bor i Struer, mon ikke jeg kan få nogle b&o folk til at trylle |
||||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad koster den på ebay ? Evt et link?
|
||||
mvh Infinity
|
||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg gav 18.50 pund. Der er pt. 2-3 stykker til salg. Det viste link er til "Min" BD: http://www.ebay.co.uk/itm/Les-Miserables-The-Musical-Phenomenon-Bluray-Pure-Audio-RARE-B-O-Promotional-/121206676180?ssPageName=ADME:B:WNA:GB:3160
Redigeret af Hother - 16-November-2013 kl. 12:19 |
||||
|
||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg fandt da også lige en. Betalte 25 pund med fragt. 20 uden.
|
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |