recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 60PB560V erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 60PB560V erfaringer?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
markomega Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2009
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markomega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 60PB560V erfaringer?
    Sendt: 14-August-2014 kl. 21:47
Hejsa,

Jeg er svært fristet til at investere i et LG 60PB560V efter MEGET lang tids overvejelse omkring mine præferencer (størrelse, teknologi, features etc.). TVet er stort, billigt og ganske nydeligt at se på, og forhåbentlig er genskin acceptabelt.

Men kunne man være så heldig at der sidder en eller to der allerede ejer denne model, som måske kunne vippe mig det sidste stykke ud over kanten? Eller som måske kan trække mig væk i tide? :)

Jeg hører meget gerne om konkrete erfaringer med modellen, eller andre motiverende/demotiverende udsagn.

Jeg har forsøgt at søge mig frem til informationer, både her og på google, men uden større held.

På forhånd tak!

Mvh Mark
Til top
David J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2014 kl. 01:24
Oprindeligt skrevet af markomega markomega skrev:

Hejsa,

Jeg er svært fristet til at investere i et LG 60PB560V efter MEGET lang tids overvejelse omkring mine præferencer (størrelse, teknologi, features etc.). TVet er stort, billigt og ganske nydeligt at se på, og forhåbentlig er genskin acceptabelt.

Men kunne man være så heldig at der sidder en eller to der allerede ejer denne model, som måske kunne vippe mig det sidste stykke ud over kanten? Eller som måske kan trække mig væk i tide? :)

Jeg hører meget gerne om konkrete erfaringer med modellen, eller andre motiverende/demotiverende udsagn.

Jeg har forsøgt at søge mig frem til informationer, både her og på google, men uden større held.

På forhånd tak!

Mvh Mark


Hej Mark,

Jeg overvejer også dette tv kraftigt. Har fundet det på tilbud til 4500,-

Har du allerede købt det, eller er du blevet klogere på det?


Venligst
David
Til top
markomega Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2009
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markomega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2014 kl. 08:28
Hej David

Jeg blev ikke meget klogere, da jeg kun kunne finde det live i elgiganten, og de viste et signal der fik det til at hakke slemt under panorering. Er dog sikker på at det var signalproblemer, da det var langt værre end normalt.

Jeg så det til 5000, så det er en god pris. Der er umiddelbart mange der mener at man får meget for pengene, på bekostning af noget sort niveau.

Jeg endte med at bestille et LG 55LA667v igår fra elgiganten til 6666. Endte op med at det sikkert var bedre til mine/familiens behov.

Beklager jeg ikke kan hjælpe mere end det.

Mvh Mark
Til top
David J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2014 kl. 11:34
Hej igen,

Tak for hurtigt svar.

Jeg tror jeg prøvet at tage chancen og ser hvad det kan præstere. (Der er 45 dages returret hos Komplett hvor jeg har fundet det).




Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af David J David J skrev:

Hej igen,

Tak for hurtigt svar.

Jeg tror jeg prøvet at tage chancen og ser hvad det kan præstere. (Der er 45 dages returret hos Komplett hvor jeg har fundet det).








Hej David fik du det købt og hvordan er det? Smile


Redigeret af hifreak - 07-September-2014 kl. 19:30
Til top
David J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af hifreak hifreak skrev:

Oprindeligt skrevet af David J David J skrev:

Hej igen,

Tak for hurtigt svar.

Jeg tror jeg prøvet at tage chancen og ser hvad det kan præstere. (Der er 45 dages returret hos Komplett hvor jeg har fundet det).




Hej David fik du det købt og hvordan er det? Smile

Ja, jeg købte det hos Komplett.

Til 4500,- for 60 tommer er jeg fuldt ud tilfreds. Sortniveauet halter lidt i forhold til dyrere plasmaskærme (Efter at jeg har indstillet billedet korrekt). Men hvad kan man også forvente til den pris?

Jeg ville gerne købe TVet igen, hvis det stod til mig.



Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af David J David J skrev:

Oprindeligt skrevet af hifreak hifreak skrev:

Oprindeligt skrevet af David J David J skrev:

Hej igen,

Tak for hurtigt svar.

Jeg tror jeg prøvet at tage chancen og ser hvad det kan præstere. (Der er 45 dages returret hos Komplett hvor jeg har fundet det).




Hej David fik du det købt og hvordan er det? Smile

Ja, jeg købte det hos Komplett.

Til 4500,- for 60 tommer er jeg fuldt ud tilfreds. Sortniveauet halter lidt i forhold til dyrere plasmaskærme (Efter at jeg har indstillet billedet korrekt). Men hvad kan man også forvente til den pris?

Jeg ville gerne købe TVet igen, hvis det stod til mig.



 
Ok lyder fint tak for tilbagemeldingen Big smile
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 19:34
Har bestilt tvet er der nogen der kan anbefale nogle gode indstillinger? Smile
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 20:11
Hvordan er den med refleksioner, er super fristet, men har stor vinduer der dækker omkring 200 grader af stuen.
Til top
Kasper_M_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_M_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 20:22
Det var dæleme mange tommer for pengene :)
Sidder med et Panasonic px80 som jeg egentlig er ganske tilfreds med...
Da jeg jo ikke er vænnet til "highend billede", vil dette mon så være et bedre billede?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 19:09
Og kan det virkelig passe, at der kun er en hdmiport?
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 19:31
Det ser faktisk sådan ud i forhold til billeder på Lgs hjemmeside.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu