|
LG 60PB560V erfaringer? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
4500kr er godt lidt for så meget skærm. Det er jo mindre end en dårlig led på 40 tommer.
|
|
.....
|
|
towli
Bruger Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Købte 60" "smart-tv" versionen (60PB5660V) til 6000,-
Kommer fra et Pionneer 50" Pdp-80x. Jeg er ovenud tilfreds. Så The Hobbit i Full HD og har ikke set så flotte billeder før. Lyden er ok og smart-tv -funktionen med at streame fra sin Pc fungerer rigtig godt. Kan kun anbefale denne. Evt som Bro indtil 60+ bliver til at betale i OLED version. /T |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input, hvordan med refleksioner? |
|
towli
Funktioner
Tak(0)
|
Det er rigtignok, at man til dels kan spejle sig i skærmen, hvis rummet er meget lyst og der er meget mørke billeder på skærmen. -Jeg vil tro, at det er svært at undgå på så stor en flade (?) Det var enormt lækkert Fck-Brøndby i dag, lyse billeder og næsten projektoragtig størrelse ;).
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, kom til at bestille et. Er det helt skidt, ryger den i soveværelset eller i herreværelset :)
|
|
towli
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er sq spændt på hvad du mener om det. "Smart" eller "alm"?
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Almindeligt. Har brugt smartdelen en håndfuld gange på det nuværende tv. Bruger Apple tv i stedet.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
så kom den, umiddelbart et ganske fornuftigt billede, men er ikke indstillet endnu. Dog er der lidt plasma buzz og den er meget refleksiv i forhold til mit gamle tv.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke indstillinger kører i med?
|
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan jeg lokke nogen af jer til at tage nogle billeder af den fra forskellige vinkler? Specielt siden.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Betragtningsvinkler eller udseende? |
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Udseende :-)
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |