|
Lg harddisk recorder HR550c modtaget |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10577 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er det som kaldes "go to" funktion, og det er formentlig beskrevet i manualen.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Bech9000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 11 |
|
Problemet er, at Go to funktionen skifter til næste kapitel og da en HDD optagelse opfattes som et kapitel, springes der altså til næste optagelse på HDD’en. Men hvis man trykker på INFO-knappen på fjernbetjeningen, kan man springe i en optagelse med minut-intervaller - eller selv skrive hvor langt man vil springe. Det fungerer fint-fint (og virker iøvrigt også ved DVD-afspilning).
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10577 |
|
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
pb13ultra ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 112 |
|
Er der nogen der har målt standbyforbruget på lg 550'eren, der står ikke noget om det i manualen, og kan læse at den bruger 45 watt når den er tændt, ca 5 watt mere end mit 46¨sony fjensyn, og det dobbelte af samsung bd-d8200n. mvh Kim Rasmussen |
||
![]() |
||
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
|
Hvordan er redigeringsmulighederne, når man har optaget en sekvens? Kan man fx. optage en udsendelse og derefter klippe alle reklamerne ud? (Tager man Sagems DTR 94250TA, så kan den ikke styres ret præcist hvor den klippede, men det kunne LG's analoge optagere indenfor ganske få frames.)
Kan man forlænge en optagelse, der fx. er en dag gammel uden bagefter alt skulle redigere dem/-n sammen? |
||
![]() |
||
Bech9000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 11 |
|
Du kan downloade den danske udgave af manualen på LG's hjemmeside...
|
||
![]() |
||
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
|
Joeh tak Bech. Men der kan ofte være langt fra det manualen beskriver, og til oplevelsen af om det også virker når man sidder med maskinen. Men manualen er under overvejelse - dog ved jeg ikke om det ender med at jeg køber den tilsvarende samsung BD-D8X00 i stedet for. |
||
![]() |
||
|
Selv tak :-) men det er bare noget jeg ikke ved noget om og hvis der ikke kommer svar fra andre...
Redigeret af Bech9000 - 11-Februar-2012 kl. 18:09 |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
er også interesseret i en LG blu-ray/streamer/tuner.
Fungere boksen som selvstændig DVB-C tuner, således at jeg bare har et HDNi fra boksen til TVét. da jeg ikke ønsker at føre antennekablet videre til tvét. Kan den streame 3D mkvér fra PC? Og hvilken DLNA server bruger i på pcén ?
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Ja, den fungerer som en helt almindelig digitalboks, m. HDMI-kabel til TV'et.
|
||
![]() |
||
|
Der er nu noget der minder om kapitler - du kan ret hurtigt skifte et antal minutter frem eller tilbage. Jeg tror jeg har beskrevet det i denne tråd nogle sider tilbage. Jeg har endnu ikke lagt mærke til blæseren på min.
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Vedr. blæseren...
Den siger ikke ret meget, hvis man i det hele taget kan høre den.
![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |