recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lg harddisk recorder HR550c modtaget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lg harddisk recorder HR550c modtaget

Besvar Besvar Side  <1 9101112>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10577
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Bech9000 Bech9000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Circon Circon skrev:

Du kan sagtens sætte den til det sted hvor du stoppede sidst Smile
Du skal bare indstille tiden og trykke ok. Ja, jeg har prøvet det flere gange

Kan du beskrive lidt mere præcist hvordan man gør???

Jeg har i øvrigt også – forgæves – forsøgt mig med ”marker” funktionen. Er der nogen, der ved hvordan / hvornår denne funktion virker?.

Det er det som kaldes "go to" funktion, og det er formentlig beskrevet i manualen.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bech9000 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Januar-2012
Sted: Aalborg
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bech9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 09:51

Problemet er, at Go to funktionen skifter til næste kapitel og da en HDD optagelse opfattes som et kapitel, springes der altså til næste optagelse på HDD’en.

Men hvis man trykker på INFO-knappen på fjernbetjeningen, kan man springe i en optagelse med minut-intervaller - eller selv skrive hvor langt man vil springe.

Det fungerer fint-fint (og virker iøvrigt også ved DVD-afspilning).
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10577
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 10:15

- eller selv skrive hvor langt man vil springe.

Ja nemlig, man skal indtaste timer, minutter og sekunder for den position man vil gå til.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
pb13ultra Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2009
Sted: danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pb13ultra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2012 kl. 09:58

Er der nogen der har målt standbyforbruget på lg 550'eren, der står ikke noget om det i manualen,

og kan læse at den bruger 45 watt når den er tændt, ca 5 watt mere end mit 46¨sony fjensyn, og det dobbelte af samsung bd-d8200n.

mvh Kim Rasmussen 

Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 09:20
Hvordan er redigeringsmulighederne, når man har optaget en sekvens? Kan man fx. optage en udsendelse og derefter klippe alle reklamerne ud? (Tager man Sagems DTR 94250TA, så kan den ikke styres ret præcist hvor den klippede, men det kunne LG's analoge optagere indenfor ganske få frames.)

Kan man forlænge en optagelse, der fx. er en dag gammel uden bagefter alt skulle redigere dem/-n sammen?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bech9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 12:52
Du kan downloade den danske udgave af manualen på LG's hjemmeside...
Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 13:26

Du kan downloade den danske udgave af manualen på LG's hjemmeside...

Joeh tak Bech. Men der kan ofte være langt fra det manualen beskriver, og til oplevelsen af om det også virker når man sidder med maskinen. Men manualen er under overvejelse - dog ved jeg ikke om det ender med at jeg køber den tilsvarende samsung BD-D8X00 i stedet for.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bech9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 18:09
Selv tak :-) men det er bare noget jeg ikke ved noget om og hvis der ikke kommer svar fra andre... 

Redigeret af Bech9000 - 11-Februar-2012 kl. 18:09
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 10:57
er også interesseret i en LG blu-ray/streamer/tuner.

Fungere boksen som selvstændig DVB-C tuner, således at jeg bare har et HDNi fra boksen til TVét.
da jeg ikke ønsker at føre antennekablet videre til tvét.

Kan den streame 3D mkvér fra PC? Og hvilken DLNA server bruger i på pcén ?
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 16:27
Ja, den fungerer som en helt almindelig digitalboks, m. HDMI-kabel til TV'et.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bech9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af VestDK VestDK skrev:

Oprindeligt skrevet af fjutte fjutte skrev:

Hvor meget larmer blæseren? Sætter den autokapitler ind når den optager, hvis ja hvor store mellemrum er der mellem kapitlerne? Er den så inteligent som Sony analog afspillere, hvor kapitlerne for det meste starteer når reklamerne er slut. Kan man indstille for langt frem man skal komme når man trykker pil frem? Er der time shift?

Jeg har ikke lagt mærke til den mens jeg har set tv, men jeg lagde mærke til blæseren da der ikke var nogen musik eller snakken i stuen, så kunne jeg svagt høre den, men allerede da jeg begyndte at gå, så kunne jeg ikke høre den mere, så det er meget lavt.
Den laver desværre ikke kapitler :(

Den har Timeshift, men det er ikke slået til fra standart, så det skal man selv slå til før det er aktiveret :-/

Der er nu noget der minder om kapitler - du kan ret hurtigt skifte et antal minutter frem eller tilbage. Jeg tror jeg har beskrevet det i denne tråd nogle sider tilbage. 
Jeg har endnu ikke lagt mærke til blæseren på min.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 20:23
Vedr. blæseren...
Den siger ikke ret meget, hvis man i det hele taget kan høre den.Clap Det er lige før, man bliver bekymret om, den virkelig kører! Man skal faktisk holde sine fingre der, hvor blæseren sidder, for at mærke, om den ER igang.LOL
Til top

Besvar Besvar Side  <1 9101112>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu