|
Lg harddisk recorder HR550c modtaget |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Forfatter | ||
Jester ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Angående strømforbruget.
Strømforbruget ligger på ca. 22 watt når tændt (Testet såvel med HDD og DVD afspilning) I standby er det ca. 1,5 watt (Hvis display slukkes i strømsparemode er det ca. 0,7 watt) Målt med et SparOMeter, så det skulle være valide målinger ![]() Redigeret af Jester - 25-Marts-2012 kl. 16:12 |
||
![]() |
||
Jester ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2012 Status: Offline Point: 2 |
|
Jeg har bemærket problemer ved skift fra vinter til sommertidpå LG HR550C.
Uret skifter ganske vist korrekt til den nye tid, men alle bookede timeroptagelser via Guide (EPG) ændres, så de starter og slutter en time for tidligt. Det er nemt at spotte, hvis man altså lige kikker listen igennem, for tidspunkterne er også ændret en time frem der. Guiden viser ellers udsendelserne korrekt efter skiftet til sommertid, men det bruges åbenbart ikke af optagefunktionen. Bruger den nyeste firmware BR.8.42.124B/Date:2012.01.11 Så hvis nogen derude har booket optagelser, så kik lige listen igennem, for tiderne kunne være ændret i.f.t. det som oprindeligt blev valgt - hvis de er booket før skiftet til sommertid. Jeg har emailet LG, så de forhåbentlig kan få rettet firmwaren. |
||
![]() |
||
AJacobsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2012 Status: Offline Point: 1 |
|
Nu er jeg total nybegynder med sådan noget her.
![]() Kan man optage på en kanal og se tv på en anden kanal?? Og kan man overfører sin optagelse til computeren for evt at brænde den på en dvd?
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Du kan ikke optage én kanal og se en anden med LG'en, men har du MPEG4-tuner i TV'et, kan du jo bruge TV-tuneren, mens LG'en optager. LG'en har én DVB C-tuner og én DVB T-tuner. Man kan ikke benytte begge samtidigt, da der kun er én antenneindgang.
Redigeret af turbo2 - 31-Marts-2012 kl. 15:43 |
||
![]() |
||
J.Rath ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
|
Jeg har købt sådan en fin boks igår i bilka, Den havde været åbnet (formentlig købt før) og var derfor sat ned i pris.
Men jeg vil gerne nulstille maskinen, og har prøvet koden 1234, men vedkommende der har haft den før har formentlig ændret koden. Kan man ikke gendanne maskinen på andre måder? Der er nemlig låst for DTV, så jeg kan ikke indstille maskinen. :(
|
||
![]() |
||
NitroBlast ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 455 |
|
Retur til Bilka - det er deres problem at sørge for, at den fungerer.
|
||
Lurer rundt
![]() Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv.. |
||
![]() |
||
J.Rath ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
|
Har netop været oppe og få mine penge tilbage. Tak til den kegle der har ændret koden. Er der nogen der kan fortælle mig om det er værd at vælge LG'en over en Samsung E-8300?
Redigeret af J.Rath - 02-September-2012 kl. 14:24 |
||
![]() |
||
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
|
Da denne maskine har et scartstik, er flg så muligt?:
Et optaget program på harddisken "afspilles" via scart til en gammeldags HDD-recorder med dvd-brænder, som så optager det, hvorefter man kan brænde det ud på dvd der. Det kan lade sig gøre med den samsungboks til YouSee har jeg set, men den Samsung vi kan købe i forretningerne, den er der ikke scartstik i, ikke den model jeg så i hvert fald. Redigeret af Tarzan - 04-Oktober-2012 kl. 19:45 |
||
Venlig hilsen
Sven |
||
![]() |
||
NitroBlast ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 455 |
|
SCART-outputtet er analogt, og derfor er det, du spørger om muligt - men kvaliteten vil være forringet ift. originaloptagelsen.
|
||
Lurer rundt
![]() Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv.. |
||
![]() |
||
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
|
Ja, det er naturligt nok det forringes, men hvis man nu f.eks optager en serie som "en sag for Frost", så er de første årgange i 4:3 format, og i sådanne tilfælde er RGB-scart jo rigelig godt. jeg er også godt klar over, at det ikke vil virke med HD-kanaler.
Tak for svaret
![]() |
||
Venlig hilsen
Sven |
||
![]() |
||
pioner1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
|
Jeg har store problemer med min HR 550C, som jeg har købt for nogle måneder siden.
Nogle gange, når jeg har optaget noget, skriver den, når jeg vil afspille: "Denne fil kan ikke afspilles". Nogle gange, hvis jeg sætter den til at optage en film på 1 1/2 time eller måske 2, så afspiller den, efterfølgende, måske 2 minutter af filmen, og så går den i sort. Jeg kan jo konstatere, at der (ifølge skærmen) er OPTAGET 2 TIMER, MEN ALLIGEVEl. Jeg har Sony digital tv og anlæg! Er der nogen der har en løsnin?. |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
dreambox db7020 hd med dvb-c tuner (disse er udskiftelige) i så kan alt der optages trækkes over på pc via ethernet porten så udstyret findes på markedet den gemmer i alm *.ts format |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |