recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG HR925N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG HR925N

Besvar Besvar Side  <1234 18>
Forfatter
Besked
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 19:41
.vob filer er almindelige dvd-filer, og de skulle gerne kunne afspilles.. I manualen står der:

Tilgjengelig fil utvidelse: ".jpg", ".jpeg", ".png", ".avi", ".divx", ".mpg", ".mpeg", ".mkv", ".mp4", ".mp3", ".wav",".wma", ".ts"Spillbare Codec-formater:

"DIVX3.xx", "DIVX4.xx", "DIVX5.xx", "XVID", "DIVX6.xx" (bare standard avspilling), H.264/MPEG-4 AVC, DIVX-HD, MPEG1 SS, MPEG2 PS, MPEG2 TS

Redigeret af NitroBlast - 21-Juni-2012 kl. 19:42
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 22:04
PNS du har jo maskinen, kan du bekræfte afspilning af mkv og vob via netværk.
Og hvilken DLNA server benyttes
Til top
troelsmeister Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Januar-2008
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troelsmeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 14:45
Kan man se billeder på tv'et der ligger på et NAS gennem denne LG?
/troels out
Til top
PNS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Juni-2012
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PNS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 21:44
Hej troelsmeister.

Ja du kan se dine billeder via en NAS. Jeg bruger selv en WD og det fungerer upåklageligt.

Til mbm1.
Det har jeg endnu ikke prøvet, men jeg får det gjort i løbet af et par dage og så vender jeg tilbage.

Mvh Peter
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 08:02
Oprindeligt skrevet af PNS PNS skrev:

Hej troelsmeister.

Ja du kan se dine billeder via en NAS. Jeg bruger selv en WD og det fungerer upåklageligt.

Til mbm1.
Det har jeg endnu ikke prøvet, men jeg får det gjort i løbet af et par dage og så vender jeg tilbage.

Mvh Peter

Tak det må du MEGET gerne teste,,,
For så bliver den afløseren for min WD TV Live.Wink
Til top
TorstenT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Juni-2012
Sted: Aalborg
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TorstenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 09:04
Hej

Hvordan ser det ud med at tilgå de optagelser der ligger på harddisken på din LG HR925N?

Kan disse afspilles af andre enheder eller ses af din pc på netværket så du kan afspille dem på andre tv eller maskiner der er koblet på netværket?

Ved at Samsung helt har lukket for at medieafspillere kan tilgå de filer der er gemt på deres harddiskoptager selvom de kalder den Allshare og DLNA kompatible.

Mvh -
Torsten
Til top
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-November-2005
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af TorstenT TorstenT skrev:

Hej

Hvordan ser det ud med at tilgå de optagelser der ligger på harddisken på din LG HR925N?

Kan disse afspilles af andre enheder eller ses af din pc på netværket så du kan afspille dem på andre tv eller maskiner der er koblet på netværket?

Ved at Samsung helt har lukket for at medieafspillere kan tilgå de filer der er gemt på deres harddiskoptager selvom de kalder den Allshare og DLNA kompatible.

Mvh -
Torsten
Optagelserne er (som på Samsung) låst til maskinen, og kan ikke flyttes derfra.
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
Church Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Marts-2012
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Church Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 17:02
Jeg har en Samsung, som jeg kun er delvis tilfreds med. Den optager i fremragende kvalitet, men der er mange minusser ved den. F.eks. hvis vi ser en optaget film, og jeg har programmeret en ny til optagelse, så bliver jeg godt nok varskoet om, at optagelsen begynder om 5 minutter, men glemmer jeg det, så lukker den ned, og jeg kan så prøve at finde frem til hvor jeg var nået. Hvis jeg husker det og bruger stopknappen, så sættes der et mærke, og jeg kan efter genstart gå ind præcist og kigge videre. Men det er meget irriterende.
Et andet minus er, at når jeg programmerer en film til optagelse via EPG og efterfølgende lægger 10 minutter til i tidsplanlægningen, så mangler informationenerne totalt, og optagelsen får en forkert titel, som jeg skal rette manuelt.
Har LG`en også disse fejl??
Mvh
Church
Til top
Dolph 2635 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2009
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dolph 2635 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 17:17
Har lige et spørgsmål. Har selv haft kig på maskinen. Kan du bekræfte at der er 2 dvb-c tunere i maskinen. Har haft fat i LG support og fik af vide at maskinen havde 2 dvb-t tunere og 1 dvb-c og en dvb-s tuner. Har Yousee som tv-udbyder så ville være ret hvis den havde 2 dvb-c tunere. Så man kan se et program og optage et andet.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 12:05
PNS noget nyt mht streamer-funktionen ?
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 09:10
Er du på ferie PNS ??
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af Dolph 2635 Dolph 2635 skrev:

Har lige et spørgsmål. Har selv haft kig på maskinen. Kan du bekræfte at der er 2 dvb-c tunere i maskinen. Har haft fat i LG support og fik af vide at maskinen havde 2 dvb-t tunere og 1 dvb-c og en dvb-s tuner. Har Yousee som tv-udbyder så ville være ret hvis den havde 2 dvb-c tunere. Så man kan se et program og optage et andet.

Spørgsmålet er besvaret, tidligere i tråden!

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 18>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu