recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG HR925N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG HR925N

Besvar Besvar Side  <12345 18>
Forfatter
Besked
Church Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Marts-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Church Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af Church Church skrev:

Jeg har en Samsung, som jeg kun er delvis tilfreds med. Den optager i fremragende kvalitet, men der er mange minusser ved den. F.eks. hvis vi ser en optaget film, og jeg har programmeret en ny til optagelse, så bliver jeg godt nok varskoet om, at optagelsen begynder om 5 minutter, men glemmer jeg det, så lukker den ned, og jeg kan så prøve at finde frem til hvor jeg var nået. Hvis jeg husker det og bruger stopknappen, så sættes der et mærke, og jeg kan efter genstart gå ind præcist og kigge videre. Men det er meget irriterende.
Et andet minus er, at når jeg programmerer en film til optagelse via EPG og efterfølgende lægger 10 minutter til i tidsplanlægningen, så mangler informationenerne totalt, og optagelsen får en forkert titel, som jeg skal rette manuelt.
Har LG`en også disse fejl??
Mvh
Church

Er der nogen, der kan give mig et svar på ovennævnte? Det er ret afgørende for, om jeg vælger at udskifte min Samsung med en LG.
Mvh
Church
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 08:44
ingen andre end PNS der har købt maskinen som kan hjælpe mht spørgsmål ?
Til top
123hansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 123hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 00:05
Kan den afspille ISO filer over netværket?
Til top
Squiffy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Marts-2010
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Squiffy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

ingen andre end PNS der har købt maskinen som kan hjælpe mht spørgsmål ?

Jeg har også kig på denne maskine, men savner anmeldelser. Jeg kan se at flatpanels er ved at lave en test og det er muligt at skrive ønsker til testen her:

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1343279593

Til top
PNS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Juni-2012
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PNS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:48

Jeg har en Samsung, som jeg kun er delvis tilfreds med. Den optager i fremragende kvalitet, men der er mange minusser ved den. F.eks. hvis vi ser en optaget film, og jeg har programmeret en ny til optagelse, så bliver jeg godt nok varskoet om, at optagelsen begynder om 5 minutter, men glemmer jeg det, så lukker den ned, og jeg kan så prøve at finde frem til hvor jeg var nået. Hvis jeg husker det og bruger stopknappen, så sættes der et mærke, og jeg kan efter genstart gå ind præcist og kigge videre. Men det er meget irriterende.
Et andet minus er, at når jeg programmerer en film til optagelse via EPG og efterfølgende lægger 10 minutter til i tidsplanlægningen, så mangler informationenerne totalt, og optagelsen får en forkert titel, som jeg skal rette manuelt.
Har LG`en også disse fejl??
Mvh
Church

Er der nogen, der kan give mig et svar på ovennævnte? Det er ret afgørende for, om jeg vælger at udskifte min Samsung med en LG.
Mvh
Church
Til top
PNS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PNS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:50
Undskyld til alle for ikke at have svaret så længe, men ferie har taget meget af min tid ved PCén Smile

Til Church

LGén har nøjagtig de samme irriterende momenter som du beskriver ved din samsung. Altså ingen forbedring.

Mvh Peter
Til top
PNS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PNS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:56
Til MBM1
Afspilning af mkv og vob via netværk virker upåklageligt.
Jeg bruger en Western Digital.

ISO filer kan den ikke klare.

DERIMOD kan jeg kopiere mine optagelser ud på en ekstern HD og så derefter se den på min PC eller kopiere den på en DVD. Dette gælder OGSÅ for HD optagelser

Mvh Peter
Til top
123hansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Oktober-2010
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 123hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 22:31

At de laver en maskine hvor man kan kopiere sine optagelser ud på en ekstern HD og så derefter se den på PC eller kopiere den på en DVD. Det er jo STORT.
Men at den ikke kan afspille en film i ISO format er bare en skandale.
Jeg er snart mega træt af at vente på en boks der bare er perfekt…

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 22:34
Oprindeligt skrevet af 123hansen 123hansen skrev:

Jeg er snart mega træt af at vente på en boks der bare er perfekt…

Findes ikke, og laves ALDRIG!!!
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af PNS PNS skrev:

Til MBM1
Afspilning af mkv og vob via netværk virker upåklageligt.
Jeg bruger en Western Digital.

ISO filer kan den ikke klare.

DERIMOD kan jeg kopiere mine optagelser ud på en ekstern HD og så derefter se den på min PC eller kopiere den på en DVD. Dette gælder OGSÅ for HD optagelser

Mvh Peter

Kan du uddybe lidt:

Bruger du en ekstern HD koblet til en windows pc eller ?
Kører det ikke via plex server ?

Jeg selv et LG tv 2011 model hvor jeg ikke synes plex fungere godt nok.

Hvad med undertekster og lydspor kan du vælge det ?
Til top
PNS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PNS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 19:11
Til MBM1

Jeg bruger en WD NAS direkte koblet på mit netværk med R45 Kabel for afspildning af film.

Jeg kan vælge undertekster og lydspor som jeg vil.

Når jeg optager bruger jeg en WD HD koblet til min LG via USB.

Håber det er svar nok.

Mvh Peter

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af PNS PNS skrev:

Til MBM1

Jeg bruger en WD NAS direkte koblet på mit netværk med R45 Kabel for afspildning af film.

Jeg kan vælge undertekster og lydspor som jeg vil.

Når jeg optager bruger jeg en WD HD koblet til min LG via USB.

Håber det er svar nok.

Mvh Peter

Ok så den fungere helt anderledes end LG´s smart tv. Hvor man jå skal have plex server installeret på sin pc. Så ingen DLNA server kørende? 
Det lyder jo rigtig fint. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 18>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu