|
LG HR925N |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Greven13 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2020 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2020 kl. 15:08 |
Hej Orakler
Jeg har en LG Blue Ray hd recorder model HR925N Jeg har fået ny receiver og har tilsluttet recorderen til nye receiver DVS.at hele systemet har været koblet fra, strøm og det hele. Nu har jeg fået samlet det hele igen og så fungere recorderen ikke. Jeg har sat kablerne sammen som på den gamle receiver og afspilleren starter godt nok op men så fryser den. I displayet på recorderen står der hello og på tv skærmen vises teksten: LG logo med Teksten Life is God, og så sker der ikke mere. Er der nogen måde jeg kan komme videre på evt ved at nulstille maskinen? Vh Greven
|
|
![]() |
|
Renel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke noget med at recorderen er "kodet" sammen den enhed som den har optaget fra? d.v.s. at den ikke kan flyttes til f.eks. et andet tv og afspille herpå.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg ville nok prøve at koble recorder drekte på TV, og se om den kommer til live igen.
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10510 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Recorderen optager ikke fra en enhed, men fra antenneindgangen. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Greven13 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2020 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Renel, Jørgen T og fltk.
Tak for jeres input og fantastisk at i vil bruge tid på det. Jeg fandt en lokal elektronik mekanikker hvor maskinen blev sendt til undersøgelse. Hans konklusion på det var at forbindelsen til CPUén i maskinen var gået og at jeg skulle vurdere om det kunne betale sig økonomisk at sende den ind til et LG service værksted og så tænkte jeg ikke 2 gange over det. Maskinen blev kasseret. Endnu en gang skal i have tak for i er som i er og fortsæt med det. Med ønsket om en god dag her fra. Vh Greven
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |