|
LG OLED B6 - Har jeg fået Burn In? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser absolut ikke ud som burn-in, men en defekt på panelet.
Lennons "diagnose", lyder meget sandsynlig. Til de, der straks bruger lejligheden til at svine OLED til, når der er en fejl på ét, så vil jeg lige tilføje, at LCD-skærme altså også kan (og gør) gå i stykker! Redigeret af Supergris - 04-December-2018 kl. 00:14 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og sjovt som navlepillerne blot venter på der oprettes emner med oled problemer, så der kan lukkes ophobet luft igennem sidebenen;). Tror vidst ikke der er nogen der har givet skudsikre garantier mm vedr oled. Dælme godt der ikke skal denne debat igang hver gang der måtte debateres et lcd issue. Med det sagt, så tænker jeg heller ikke burn in. Alternativt - har du ikke en indbo forsikring der evt kunne dække? Har selv haft benyttet min indbo til - vent............ lcd skærme trods det jeg blot har ejet 3 lcd i mit liv. Det gir en fejlrate på 100%.
|
|
biggo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for feedback allesammen - og ja, skulle det ende med at jeg må investere i et nyt TV, bliver det selvfølgelig et OLED igen. Hvad ellers?
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det burde nok nærmerer være "Til dig, der straks bruger lejligheden" og selv du må da kunne se det morsomme i burnin / overophedning, på grund af en pejsevideo |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo ikke burn in. Men en eller anden underlig fejl... Burn in er jo billedet der har brændt sig fast... Har du set noget sci-fi med den grønne plamage angriber?! ;-) Men ja, skynd dig at klag til LG. Måske er de flinke... måske en god kulance pris...
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er helt på linje med dig. Det er svært at gå væk fra OLED Jeg håber du får noget ud af din reklamation, det er værd at prøve. Hvis ikke kan du vælge at se det som en tilskyndelse til at opgradere til seneste generationer af TV med de ekstra features etc. de har. Nogen gange holder elektronik næsten for godt så det er svært at overtale den bedre halvdel til at det er tiden at skifte . Og så kan det være en fordel hvis det bare går i stykker.
|
|
biggo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Håber også det kan løses. Jeg har egentlig bare fulgt guiden til reklamation hos elgiganten https://www.elgiganten.dk/cms/20131205_104234/aftersales-0014-2-support-og-reparation-pa-tv-lyd-og-billedprodukter-1-2/ som førte videre til https://serviceorderhub.com/infocare/da-dk og tv'et bliver nu hentet på torsdag.
Så behøver jeg vel ikke også henvende mig i butikken?
Redigeret af biggo - 04-December-2018 kl. 14:53 |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, hvorfor burde det være dét? Jeg henvender mig til til alle de, der venter på en lejlighed til at svine et bestemt produkt til, da det ikke er første gang, det er forekommet. Hvad får dig til at tro, jeg ikke kan se, når noget er morsomt? :( Mit indlæg var på ingen måde henvendt til ham, der omtalte pejsevideoen. bphhm der er vist ikke sket så meget i udviklingen af OLED side B6, at det fortjener en udskiftning, så det er da enormt ærgerligt, hvis TVét må kasseres og garantien ikke dækker... til OP. Nej, i princippet ikke, men nogle gange hjælper det, at henvende sig personligt, så der kommer lidt skred i det...
Redigeret af Supergris - 04-December-2018 kl. 19:28 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg undrer mig bare over hvorfor du gør det i en tråd hvor alle dem du forventer kommer med sviner ikke deltager |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke forstået?
|
|
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du fået det byttet ? Hvad sagde elgiganten hvor du har købt det ?
Mvh. Torben |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror du det går så stærkt? Han får da først hentet TV'et i morgen.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |