|
LG OLED B6 - Har jeg fået Burn In? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld jeg spurgte
Redigeret af 2ben - 05-December-2018 kl. 15:56 |
|
biggo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Servicemedarbejderen i Elgiganten mente det var burn-in og at tv’et selvfølgelig skal sendes til reparation.
Han sagde det vil tage halvanden uges tid, trods det skal en tur over Sundet. Det må han da meget gerne få ret i Redigeret af biggo - 05-December-2018 kl. 22:34 |
|
biggo
Funktioner
Tak(0)
|
Så er der endelig nyt. Mit TV har nu fået udskiftet panelet og afsendes snart fra InfoCare i Sverige.
Hvad tænker I om det nye panel: Er det tænkeligt at det på nogen måde er en forbedret udgave af B6 panelet, måske endda en nyere generation? Eller er det ønsketænkning? Redigeret af biggo - 19-December-2018 kl. 23:13 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ønsketænkning.
|
|
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad sagde LG at fejlen var?
|
|
biggo
Funktioner
Tak(0)
|
Det fremgår der ikke noget om.
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er vidst ønsketænkning. Tror bare du skal krydse fingre for at det nye panel ikke har fejl, og at TV'et er blevet samlet ordentligt.
|
|
Mvh Jesper
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja enig .. Kryds endelig fingre for at panelet ikke har fejl ,og at de har samlet det ordentligt
Mvh Michael
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Egentligt stygt, at det er blevet sådan. Jeg ved jo af egen erfaring - og andres, at virkeligheden er som nævnt. Af helt samme årsag modtager jeg ikke mit nye OLED TV før en grundig egen test for Tint, pixelfej, banding osv. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
De reparationer vi har hørt om på dén generation af OLED har betydet, at panelet er blevet opgraderet til en nyere generation, da man har kunne se, at skærmen har mistet 3D-funktionen. Nu har B6 ikke 3D, men jeg tror ikke, at servicepartnerne har så gamle paneler liggende.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
biggo
Funktioner
Tak(0)
|
Ok det lyder da rigtig spændende, så var det måske ikke ønsketænkning alligevel
Gad vide om man kan aflæse panel generationen på een eller anden måde? Det kræver vel næsten adgang til service menuen? Har desværre ikke fået tv’et hjem endnu...
|
|
biggo
Funktioner
Tak(0)
|
FYI så har jeg i dag fået mit OLED tilbage med et nyt panel - og dækket af garantien .
Umiddelbart ser alt fint ud. TV'et er blevet nulstillet så nu er det forfra med alle indstillinger Jeg har via min Logitech Harmony adgang til service menuen, men jeg ved dog ikke om man kan se om panelet evt. er af en nyere generation?
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |