|
LG OLED B6 - Har jeg fået Burn In? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu må jeg også melde mig i rækken af OLED brugere der har fået problemer med panelet .
Tror det er lidt samme fænomen som Biggo med farvefejl hvor det skal være gult og rødt. Desværre er mit OLED 65B6 mere end 2 år gammelt. |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan ikke se dit billede, det vises med et X?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
biggo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Æv
Efter udskiftning har jeg ingen problemer haft og jeg fik i øvrigt et panel af en nyere generation. Om det er B7 eller B8 ved jeg ikke, men materialet på rammen har et mere sølvagtigt skær end på B6 og så er reflektionerne klart mindre røde/lilla end på det gamle panel.
|
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er jeg også ramt af den store plamage, især i rød - hvilket hiver alt rød farve ud af huden på folkene i film.. Det er SÅ irriterende. Forsøger at ringe til Elgiganten i dag, trods det er over 2 år siden jeg har købt tv'et.. Det kan da bare ikke passe!? ...
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter 24 mdr er der nok ikke så meget hjælp at hente fra Elgiganten. Har du ikke en elektronikforsikring?
|
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Elgiganten smider mig videre til LG. Så det må være forsikringen, ja.. |
|
|
|
RuneH
Funktioner
Tak(0)
|
Mit tv er endt som totalskadet nu, så afventer videre fra forsikringsselskabet.
Bare hvis en anden falder over problemet, og tænker hvad det endte med. |
|
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |