|
LG OLED55B8 - På tilbud |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | |
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er sgu noget speciel, Hother.
Det er også det jeg hælder til, Nagash. Især når brugtmarkedet er så dårligt, som det ser ud til at være. Du ved dog (formodentlig) hvordan det er, når man har taget en beslutning om at opgradere. EDIT: Der blev rodet lidt rundt i sætningsrækkefølge der. Redigeret af elendil - 15-September-2019 kl. 22:50 |
|
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan godt vise bland selv. Jeg har bland selv på mit Lg oled B7. Husk at du skal bruge netværks id 111.
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, heldigvis. For ud fra det du har beskrevet, og de PM´s vi har udvekslet har jeg udledt, at mit Pana OLED ikke er et TV for dig. Ud fra det du ønsker og gerne vil fremover, er mit TV jo allerede forældet. Mit Pana OLED handler primært om billede kvalitet, og ikke så meget andet. Ingen grund til at spilde din tid - og min tid
Redigeret af Hother - 16-September-2019 kl. 00:37 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lige præcis. Køber du et B8 55" nu til 6000, så kan du sælge det til nok 3000 hvis du er heldig, når PS5 kommer. For til den tid, så bliver den almene bruger også pludselig klar over HDMI 2.1. Det skal Microsoft og Sony nok sørge for.
|
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du taler fornuftens stemme, Nagash. Satans! :)
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan da også tale den anden vej hvis det skal være :-D Hvis du køber et 55" nu til 6k og kan sælge den igen om et år til 3k, så har du trods alt kun tabt 3k. Herregud, det er jo ingen herregård nu om dage. Og til den tid hvor PS5 bliver aktuel for dig, så tilbyder Sony og Panasonic også OLED med HDMI 2.1. Det vil i hvert fald undre mig meget, hvis ikke de er klar med det, på de TV de viser frem til CES til januar.
|
|
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
Din første stemme har vist sig mest effektiv :)
Min lyst til at opgradere er jo ikke drevet af nogen form for behov. Det går faktisk meget godt med mit kuro. Jeg ved i øvrigt ikke hvorfor jeg fik bildt mig selv ind at jeg skulle have et midlertidigt TV. C9 er jo allerede tilgængeligt, og det ville nok give mening at smide værditabet ved et midlertidigt TV i indkøbspuljen i stedet. Vi ser hvad sorte fredag byder på. |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og måske får du ikke brug for HDMI 2.1 de næste mange år... Køb nu og vær glad
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
sd2100
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb ikke. Tænk på Greta :-).
|
|
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
Haha, I er gode.
Det kan være jeg køber mig en iPhone i stedet. De har jo både OLED og Dolby Atmos. |
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Det gør han jo så, når han vil have en PS5 ;-)
|
|
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
Så, nu er 65C9 sat ned til 20k, og 65B9 til 14k.
Hvordan er det nu - C er sweet spot og B er discount-udgaven. Hvad er forskellene primært? Jeg forestiller mig de er svære at hive ret meget længere ned (i hvert fald B9) til sort fredag. Tror I jeg har ret? |
|
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |