|
LG OLED55B8 - På tilbud |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
min pointe netop, hvem gider spille tetris i 120Hz, det er vel ikke derfor man investerer i en PS5? |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skørt argument. Der kommer nok også andet end Tetris, der kan klare 120hz. Der findes allerede titler på Xbox One X, der kan køre 120hz, dog kun i max 1440p, hvor det gør billedet rigtig lækkert flydende. Men det 120hz er langt fra det eneste argument for HDMI 2.1. C9 har også VRR, så den den ikke er låst fast i en bestemt frekvens i spil, men flydende kan ændre frekvensen til det konsollen kan trække spillet i i bestemte scener. For nogle AAA titler vil stadig kunne gå over 60hz i mere rolige scener, så hvorfor ikke udnytte det med en skærm som også kan gå over de 60hz i 4K HDR? For B8 kan netop ikke gå over de 60hz i 4K HDR. Elendil - Angående det med reklamer, er kun i WebOS platformen, og er vist ikke udbredt i DK endnu. Men når du alligevel kører med ATV slået til, så kommer du jo aldrig til at se det. Det er desværre et udbredt fænomen på alle platforme. Tror ikke TV med Android TV har det endnu, men det er vist bare et spørgsmål om tid, før verdens største reklammeannoncør får øjnene op for den mulighed :) |
||
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, i praksis slipper jeg forhåbentligt uden om det, men principielt synes jeg det er umådeligt klamt. Både at de propper reklamer ned i halsen på mig, men især at de hapser data om min brug af TVet. Jeg forestiller mig ikke, at der kommer en Little Snitch-app til WebOS. Det ville ellers være rart.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Byg dig en Pi-hole. Bedste 200kr jeg nogensinde har lagt ud :)
|
||
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
16500 kr for LG65C9 i øjeblikket hos Computersalg. Det lyder ikke tosset. Det er dog fjollet at det er på "fjernlager", når forretningen ligger 10 km fra mig.
EDIT: ikke B9, men C9 Redigeret af elendil - 14-Oktober-2019 kl. 09:00 |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når en forhandler skriver sådan betyder det ofte, at produktet er på lager hos importøren o.lign.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, præcis. Det skulle være forbudt at skrive den slags. Fjernlager min bare røv.
|
||
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er på lager hos Power til kr. 13.990,- |
||
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er B9, ikke C9.
|
||
Holden
Junior bruger Oprettet: 14-November-2007 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det virker som et godt tilbud. Mon Elgiganten og Power følger trop med prismatch ? -Vil de matche prisen hvis man gjorde dem opmærksom på tilbuddet? Har før handlet PC udstyr hos Computersalg, men er en smule forpasselig når det gælder TV og forsendelse oveni. |
||
|
||
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tænker at både Elgiganten og Power prismatcher. Jeg ved dog ikke om deres service er bedre.
|
||
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
<slettet>
Redigeret af katbird - 14-Oktober-2019 kl. 00:33 |
||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |