recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED55B8 - På tilbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED55B8 - På tilbud

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:



Selvfølgelig kommer AAA titler ikke til at kunne levere det. Men små titler som ikke er så krævende kan da helt sikkert.

Så jeg kan sgu ikke helt se din pointe?


min pointe netop, hvem gider spille tetris i 120Hz, det er vel ikke derfor man investerer i en PS5?


Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:



Selvfølgelig kommer AAA titler ikke til at kunne levere det. Men små titler som ikke er så krævende kan da helt sikkert.

Så jeg kan sgu ikke helt se din pointe?


min pointe netop, hvem gider spille tetris i 120Hz, det er vel ikke derfor man investerer i en PS5?



Skørt argument. Der kommer nok også andet end Tetris, der kan klare 120hz. Der findes allerede titler på Xbox One X, der kan køre 120hz, dog kun i max 1440p, hvor det gør billedet rigtig lækkert flydende. 
Men det 120hz er langt fra det eneste argument for HDMI 2.1. C9 har også VRR, så den den ikke er låst fast i en bestemt frekvens i spil, men flydende kan ændre frekvensen til det konsollen kan trække spillet i i bestemte scener. For nogle AAA titler vil stadig kunne gå over 60hz i mere rolige scener, så hvorfor ikke udnytte det med en skærm som også kan gå over de 60hz i 4K HDR? For B8 kan netop ikke gå over de 60hz i 4K HDR.

Elendil - Angående det med reklamer, er kun i WebOS platformen, og er vist ikke udbredt i DK endnu. Men når du alligevel kører med ATV slået til, så kommer du jo aldrig til at se det.
Det er desværre et udbredt fænomen på alle platforme. Tror ikke TV med Android TV har det endnu, men det er vist bare et spørgsmål om tid, før verdens største reklammeannoncør får øjnene op for den mulighed :)
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 13:22
Ja, i praksis slipper jeg forhåbentligt uden om det, men principielt synes jeg det er umådeligt klamt. Både at de propper reklamer ned i halsen på mig, men især at de hapser data om min brug af TVet. Jeg forestiller mig ikke, at der kommer en Little Snitch-app til WebOS. Det ville ellers være rart.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 13:43
Byg dig en Pi-hole. Bedste 200kr jeg nogensinde har lagt ud :)
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 08:40
16500 kr for LG65C9 i øjeblikket hos Computersalg. Det lyder ikke tosset. Det er dog fjollet at det er på "fjernlager", når forretningen ligger 10 km fra mig.

EDIT: ikke B9, men C9

Redigeret af elendil - 14-Oktober-2019 kl. 09:00
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

16500 kr for LG65B9 i øjeblikket hos Computersalg. Det lyder ikke tosset. Det er dog fjollet at det er på "fjernlager", når forretningen ligger 10 km fra mig.

Når en forhandler skriver sådan betyder det ofte, at produktet er på lager hos importøren o.lign.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 11:08
Ja, præcis. Det skulle være forbudt at skrive den slags. Fjernlager min bare røv.
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

16500 kr for LG65B9 i øjeblikket hos Computersalg. Det lyder ikke tosset. Det er dog fjollet at det er på "fjernlager", når forretningen ligger 10 km fra mig.

Det er på lager hos Power til kr. 13.990,-

Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 11:42
Det er B9, ikke C9.
Til top
Holden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-November-2007
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Holden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

16500 kr for LG65B9 i øjeblikket hos Computersalg. Det lyder ikke tosset. Det er dog fjollet at det er på "fjernlager", når forretningen ligger 10 km fra mig.

Det virker som et godt tilbud. Mon Elgiganten og Power følger trop med prismatch ? -Vil de matche prisen hvis man gjorde dem opmærksom på tilbuddet?

Har før handlet PC udstyr hos Computersalg, men er en smule forpasselig når det gælder TV og forsendelse oveni.


Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 22:15
Jeg tænker at både Elgiganten og Power prismatcher. Jeg ved dog ikke om deres service er bedre.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 00:32
<slettet>

Redigeret af katbird - 14-Oktober-2019 kl. 00:33
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu