recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG W7 65" spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG W7 65" spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
knowlton Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knowlton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG W7 65" spørgsmål
    Sendt: 26-November-2020 kl. 20:43
Hej Alle,

Jeg har et hurtigt spørgsmål til de kloge herinde.
Jeg har et LG W7 65" og efter nogen søgning frem og tilbage på nettet, så siger alle at det ikke er muligt at koble det til en receiver, sonos eller andet produkt, da der ikke er nogen output kanaler.

Men der er en Optisk out og hvis det endelig kom til det, så er der en headphone out.
Kan jeg ikke bruge en af dem og hvis nej, hvorfor ikke? Blot så jeg bedre forstår problematikken til en evt. løsning, uden at skifte tv'et ud:-)


Takker for hjælpen!

Knowlton
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2020 kl. 21:24
Det ene HDMI stik har ARC (audio return channel), så via det stik kan lyd sendes fra TV til receiver eller Sonos.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 03:44
HDMI-lyd giver samtidig nogle fordele ift. styring mellem enheder. Med HDMI CEC kan TV og receiver/sounder f.eks. tænde/slukke samtidig. CEC skal også være understøttet i receiver/soundbar.
Til top
knowlton Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knowlton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 09:47
Tak,
Men så mister jeg muligheden for at bruge apple tv, playstation, da jeg bruger HDMI porten. Så er det enten at bruge en receiver med HDMI in og flere udgange eller den optiske out. Tænker jeg?
Knowlton
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af knowlton knowlton skrev:

Tak,
Men så mister jeg muligheden for at bruge apple tv, playstation, da jeg bruger HDMI porten. Så er det enten at bruge en receiver med HDMI in og flere udgange eller den optiske out. Tænker jeg?
Det er bare at slutte ps, og apple tv til hdmi indgangene på receiveren ja
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 11:43
Dit TV har fire HDMI porte 😉
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu