|
Lidt om ES8005 til dem der er nysgerrige! |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja B&o kan man ikke få til halv pris om et år
Men design på en samsung er flot, men billedet synes jeg dårligt er nævnt det er vel det man kigger mest på |
|||
![]() |
|||
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
||
Det er netop det samme segment B&o for tiden forsøger at få. De har også lanceret B&o play for at tiltrække de unge der bruger lidt færre penge normalt på udstyr. De unge håber de så med tiden køber resten af porteføljen. Se evt. Artiklen fra januar i Børsen:) |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
||
så lige denne
http://www.av-blog.dk/metatest-fladskaerm/meta-test-samsung-led-tv-es8005/ der ser det ikke ud til billedekvaliteten har rykket sig noget særligt så er det godt nok en del penge og bruge på den |
|||
![]() |
|||
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
||
xcardman, jeg skal nok lige komme med en update inden alt for længe, angående billedet.
Som du kan se blev det skrevet i de sene nattetimer, kort efter jeg hade fået dyret hjem, og lige testet de mest nyskabene ting af, skulle få min playstation 3 hjem i morgen som en kammerat har lånt, da jeg tidligere hade et 5 år gammel Mirai tv fra tdc, som kostede 4000,- eller sådan noget. Så jeg lejer lige et par film i blockbuster i morgen, og har nogle dvder jeg også lige vil teste igennem med :) og slf. skal jeg også lige have fat på en 3D film og lege lidt med det også :) |
|||
![]() |
|||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Yes, og mener Expert denne gang er de første til at få produktet til salg, ved den butik jeg handlede i fik 3 hjem en 55" og 2x 46" hvor af den ene står i butikken og jeg snuppede det andet ;)
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg så Philips top model og d8005 samt mit es8005 side om side syntes helt klart billedet på es8005 var bedte
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
||
Der skal eddermanme heller ikke det voldsomme til at "slå" en Philips. Klaus |
|||
![]() |
|||
bond ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Status: Offline Point: 65 |
||
Hej Benzon
Og tak for din fine beskrivelse. Hører gerne om dine yderligere erfaringer, nu hvor dyu har haft det et stykke tid. Du skriver bl.a. at det kan køre DR NU fornuftigt. Hvilken flash version kommer den med? Ved at DR NU er optimeret til version 11. Og hvad med Sputnik. Har du prøvet det. /Bond
|
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
Har også anskaffet mig det her tv i 55" modellen, får leveret søndag eller mandag. :)
Glæder mig vildt til at sætte det på væggen, avsforum tråden har en masse gode ting at sige om det, specielt efter den første firmware udkom den 26 marts. |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
![]() |
|||
Flot ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Frederiksberg C Status: Offline Point: 49 |
||
Er jeg den eneste der ikke kan finde yousee cinema app'en på mit es8005?
|
|||
![]() |
|||
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 360 |
||
Skulle der være nogen af jer herinde der allerede har (eller snart får) ES8005 i 55", kan I så ikke være så venlige at fortælle lidt om hvordan de er med backlight bleed?
I flatpanels test af 46" skriver de at det ikke er kritisk, selvom man dog godt kan se noget på billedet de har taget. Men jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer med 55" hvordan I oplever det. pft |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |