recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Liggende højtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Liggende højtaler

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 14:43
Han må være en kvinde...

De bygger en skyskraber i hvert prøverum! LOL

- skal det være den røde eller den blå - hvad passer bedst til mine øjne og mine nye sko....
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 17:41
haha... ej, nu må vi ikke drille... :-) Men det var da nemt bare at lægge dem og lytte....
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så er det nok ligegyldigt

Hvis du havde mulighed for at placere dine højttalere med 1,5 meter eller 2 meters afstand, hvad havde du så valgt?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så er det nok ligegyldigt

Hvis du havde mulighed for at placere dine højttalere med 1,5 meter eller 2 meters afstand, hvad havde du så valgt?

Klaus
5 meterLOL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 19:31
Jeg ved ikke hvad der ville være bedst, for med diskanter yderst vil de "spejle" sig i bassen og inderst får du nok mindst lydbilled...
Til top
c-poulsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Juli-2012
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér c-poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 20:41
Nu var det også mest for at høre om de tog skade af det. Jeg ville være lidt træt af at ødelægge mine helt nye højtalere. Men sjov humor ellers.. :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 20:47
Højttalerne er fuldstændig ligeglad hvilken vej du vender dem! :-)  Så PRØØØØV det :-)
Til top
c-poulsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Juli-2012
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér c-poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 20:53
Det gør jeg skam allerede :)
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 22:42
Hvis du sidder i en ligesidet trekant, dvs. 2mtr. ml. ht. og 2mtr. fra ht. til din lytte plads, så skal diskanten som regel vende mod midten, det giver den bedste dybde i lydbilledet.
 Hvis du vender diskanten ud af, vil du få "hul" i midten af lydbilledet.
       carsten
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Jeg ved ikke hvad der ville være bedst, for med diskanter yderst vil de "spejle" sig i bassen og inderst får du nok mindst lydbilled...

"Spejle" sig i bassen?!? Hvad går det lige ud på?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 23:13
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Hvis du vender diskanten ud af, vil du få "hul" i midten af lydbilledet.
       carsten

Ganske enkelt - VRØVL!

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 23:54
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Det lyder interessant, kan du. Fortælle mere om det?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu