|
Liggende højtaler |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Han må være en kvinde...
De bygger en skyskraber i hvert prøverum! - skal det være den røde eller den blå - hvad passer bedst til mine øjne og mine nye sko....
|
||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
haha... ej, nu må vi ikke drille... :-) Men det var da nemt bare at lægge dem og lytte....
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19518 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du havde mulighed for at placere dine højttalere med 1,5 meter eller 2 meters afstand, hvad havde du så valgt? Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mr. Claude
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke hvad der ville være bedst, for med diskanter yderst vil de "spejle" sig i bassen og inderst får du nok mindst lydbilled...
|
||
c-poulsen
Ny bruger Oprettet: 03-Juli-2012 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu var det også mest for at høre om de tog skade af det. Jeg ville være lidt træt af at ødelægge mine helt nye højtalere. Men sjov humor ellers.. :)
|
||
Mr. Claude
Funktioner
Tak(0)
|
|
Højttalerne er fuldstændig ligeglad hvilken vej du vender dem! :-) Så PRØØØØV det :-)
|
||
c-poulsen
Ny bruger Oprettet: 03-Juli-2012 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør jeg skam allerede :)
|
||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du sidder i en ligesidet trekant, dvs. 2mtr. ml. ht. og 2mtr. fra ht. til din lytte plads, så skal diskanten som regel vende mod midten, det giver den bedste dybde i lydbilledet.
Hvis du vender diskanten ud af, vil du få "hul" i midten af lydbilledet.
carsten
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2404 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
"Spejle" sig i bassen?!? Hvad går det lige ud på? |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ganske enkelt - VRØVL! M.v.h.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19518 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder interessant, kan du. Fortælle mere om det? Klaus |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |