|
"Like" funktion |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(2)
|
|
Det var nu heller ikke det der var meningen, men mere som et hurtigt "respons" værktøj. Men fair nok. Jeg kom med en idé og fornemmer den blev nedstemt. Så lad os lukke den her
|
||
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Like? Det er når der skrives "+1"under svar med citat
|
||
ladiesman217
Funktioner
Tak(2)
|
|
Prøv nu at læs... Det var for at spare et forumindlæg, at man bare kunne "like" i stedet for at skrive +1 eller en animation... Men ja, lad det nu ligge
|
||
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2403 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis der skal være en like knap bør der også være en dislike knap efter min mening, spørgsmålet er så bare hvordan man dislike'r ideen om en like og dislike knap før der er en like og dislike knap at like eller dislike ideen med?!?
|
||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld mig, men har du læst mine tanker ?
|
||
.....
|
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kunne godt ønske mig en lidt mere avanceret funktion end simple likes. Hellere noget hvor bruger gives point efter deres svar. Jeg har flere gange været ude for brugere der har været hurtige til at lire helt forkerte svar af. Noget som kunne have kostet mig penge hvis jeg ikke havde undersøgt det til bunds.
Når man læser noget fra en bruger med mange indlæg, så er man specielt som ny på siden tilbøjelig til at tro, at her er er sku´der ved hvad han skriver om. Det er desværre ikke altid tilfældet. Ingen nævnt, ingen glemt. et plus/minus pointsystem vil passe mig rigtig fint, men jeg tror også at det bliver for kompliceret for flertallet og det kommer muligvis til at fjerne en del hygge-sniksnak.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det her er ikke fjollebog (facebook) hvor folk er hjerne døde dumme. Dette er en seriøs (for det meste) forum omkring vores elektronik lyd billede hobby. Med det i bagtankerne vil jeg gerne læse om noget nyt og fedt du har fået eller fundet på, eller hjælpe med at finde svar på et spørgsmål du har. Men at forvandle dette til en like helvede, så skrider jeg til kun at bruge udlandet (rent forums mæssigt). Der er heldigvis nogle der ikke har det! Til nøds kunne en "thanks" aka tak for et fedt indlæg knap i min verden komme på tale. Lige som på xda. her bruges den med måde og i god stil. Det er meget bedre end det opmærksomheds hungerne "likeri" ! Redigeret af Notfast - 10-Marts-2015 kl. 18:39 |
||
.....
|
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
ladiesman217
Funktioner
Tak(1)
|
|
Det er præcis det jeg mener, men som folk ikke forstår. Kald det "like" eller "thanks", det er vel et fedt. De har allerede Like-funktionen indført til kommentarerne på forsiden, så hvorfor ikke en (med dine ord) en "thanks" funktion på forum'et?
|
||
|
||
Notfast
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er bestemt ikke et fedt, det er 2 meget forskellige ting, og det har hver sin signal værdi.
Redigeret af Notfast - 10-Marts-2015 kl. 21:57 |
||
.....
|
||
ladiesman217
Funktioner
Tak(1)
|
|
Okay... Vi lukker den her
|
||
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
. . . . . ku' ik' la' vær'. Redigeret af Roland - 11-Marts-2015 kl. 04:03 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |