|
"Like" funktion |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(4)
|
||
Roland: Rart at du også er med på vognen. Så er vi trods alt tre der godt kunne se en "Tak" funktion
|
|||
|
|||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(2)
|
||
Vil en million gange hellere se at dette forum blev flyttet over på en platform som supporteret
tabatalk.
|
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Så skal vi også have en "Dislikes"!! ... Det bliver muntert!
|
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(2)
|
||
Fedt at se at mit forslag nu er blevet en realitet. Tak!
|
|||
|
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Likes hører til på fjæsbog og pipfugl. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
Chrizzy
Pause fra forummet Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
"Pipfugl" haha
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Med tapatalk får NSA nemt samlet kommentarer fra dem som ikke benytter facebook. Super smart måde for dem at få den information de mangler. Man kan snart ikke deltage i nogen ting på nettet uden at en eller anden leverer alting i hænderne på NSA. Lige pludseligt har man skrevet noget som ikke falder i en eller anden regerings smag. Næste gang man så skal have ESTA eller har behov for at besøge et Natoland, så er man spærret og får lov at rejse tilbage. Kender nogen med en udvekslingstudent, som først blev nægtet adgang til staterne pga. et forkert billede på sin facebook profil.
Redigeret af Cyberguyen - 14-Marts-2016 kl. 04:31 |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(5)
|
||
Jeg er absolut ikke med på vognen, da jeg overhovedet ikke kan se, hvad l...et skal være godt for !! Som andre også er inde på, så er dette et forum, hvor man får/giver gode råd vedr. elektronik ! Og ikke et facebook lignende sted, hvor opmærksomheds trængende individer går op i ligegyldige features.
Jeg synes faktisk det er trist, med den slags totalt ligegyldige features ! Hvad bliver det næste ? Nå, men hyg dig med dine "likes" - og brug dem nu fornuftigt.
Redigeret af Roland - 14-Marts-2016 kl. 06:11 |
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nogle funktioner kunne godt bruges. Dog er jeg rimelig følsom overfor alt der bare minder om fjæsbog, deriblandt likes..
Fx kunne et forum som dette her godt bruge en "løst" knap. Når folk har et problem, og en løsning viser sig at være brugbar. Det kræver dog en rimelig disciplin, men det er altså en rigtig brugbar funktion. |
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det med en løst funktion er fint, det har de på You See forummet, det fungerer rigtig godt. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er mange måder at gøre det på. På Microsofts forum kan trådstarter udpege det indlæg som løste problemet. Det kunne efter min mening være fedt hvis trådstarter kunne sætte et hak ud for det indlæg med løsningen og evt. fjerne det igen, hvis der kom ny information i tråden.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ved ikke om det er en standard feature i vBulleting, som Hexus bruger, men her kan man takke en given bruger for indlægget ved at trykke på "Thanks" knappen (highlights er mine). Det er så (heldigvis) kun registrerede brugere, der kan anvende denne funktionalitet.
Når alt dette er sagt, så ved jeg ikke om det er noget jeg aktivt ville ønske, hvis jeg kunne blive fri. Jeg ved omvendt heller ikke, om det ville genere mig synderligt. Det gør det ikke på Hexus. |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |