|
"Like" funktion |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Kan du se "Tak" knappen i højre hjørne over hvert indlæg
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vist en sandhed med modikationer ! Min oplevelse er, at den er lige så værdiløs der, som her. At der samtidig laves lister over hvem der har flest løsninger, siger en hel masse om formålet med den slags ligegyldige funktioner ! Helt ærligt - hvem hulan går op i den slags ? At der desuden kun færdes en lille skare opmærksomhedsøgende brugere på dette meget sløve forum. Gør det knap så sammenlignligt med et af DK's største elektronik fora. |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(2)
|
|
Jeg fik ærligt talt ikke læst hele tråden igennem, inden jeg postede mit indlæg. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Azrael du kan gå ind i din profil og se at nu har du mindst 1 tak
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
-
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det kan jeg se. Ikke fordi jeg kan gennemskue hvorfor dog... Når det så er sagt, så synes jeg, at Hexus' måde at præsentere det på er mere overskuelig. Synes, at det er meget svært at gennemskue, at det er et bestemt indlæg, man er blevet takket for. Hvad angår forummet her, så kan jeg desuden se, at der nu er kommet et "point" felt ude i siden under ens brugernavn. Det svarer lidt til "reputation" andre steder og det bryder jeg mig egentlig ikke om, for så går der sport i at forsøge at få så mange point som muligt. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg tror "Point" er det samme som det gamle "Besvarelser". Det har altid været der.
Gammel funktion, nyt navn.
|
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du mener antal indlæg? Det tror jeg faktisk du kan have ret i. Ville dog nok være en god ide at omdøbe det. Og mens vi er ved det med at omdøbe, så kan jeg se, at der står "<Brugernavn> er blevet takket for deres indlæg". På engelsk skal man ofte bruge "their" pga. han- og hunkøn (his/her post, så "their post"), men på dansk vil det altid være "sit indlæg". Redigeret af azrael - 16-Marts-2016 kl. 08:48 |
||
|
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan tager man et "Tak" tilbage igen?
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
På samme måde som du ville gøre det ansigt til ansigt Men du kan jo altid sende ham ned og sove ved fiskene...
|
||
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Når man går ind på profil, så står der både point og antal indlæg, og de to tal er ikke ens. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er lidt ligesom at samle mærker i føtex
|
||
|
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |