recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Limited Edition of 'The Fast And The Furious'
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLimited Edition of 'The Fast And The Furious'

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allan9210 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Emne: Limited Edition of 'The Fast And The Furious'
    Sendt: 05-November-2009 kl. 20:52
For ikke så længe siden bestilte jeg Limited Edition of 'The Fast And The Furious' fra Amazon.co.uk,
og da jeg fik den kunne jeg godt se der mangled nogen "klistermærker" men tænkte jeg ikke sådan mere over, til i dag da jeg fik en Mail fra dem omkring det.
Citér
Dear Customer

Greetings from Amazon.co.uk

We are writing to you regarding your recent order of the Limited Edition of 'The Fast And The Furious'.

Unfortunately the product has been shipped without the set of magnetic decals. The supplier is aware of this and would like to send you not only the decals but also a free Bluray of 'Hellboy 2: The Golden Army' as compensation.

Please contact the supplier using the e-mail address below and they will send you the decals plus the free Bluray:

xxxxxxxxxx@xxxxxxxxxx.xxx

Thank you for your attention to this email.

Warmest regards,

Customer Service Department
Amazon.co.uk

Det syns jeg nu er oki service fra deres side.. og har da os tænk mig at bruge tilbudet :)

Andre der har fået samme mail?

//Allan

Sony PS3

Sony 40w4000

Pioneer Vsx-920

Dali Concept 6

B&W DM600 S3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu