recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lineær lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lineær lyd

 Besvar Besvar Side  <1 11121314>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

*suk*

M.v.h


Intelligent svar!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 11:22
Malplaceret tråd! Er vi ikke ovre i noget teknik?
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Malplaceret tråd! Er vi ikke ovre i noget teknik?


Den er måske placeret forkert

- desværre er nogle uintelligente, som søger at nedbryde tråden her, selvom der er nye spørgsmål.   
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 12:46
Det lyder som hardwarefejl, har intet med indstillingerne at gøre, for at overføre bitstream.
Hvis fejlen kun optræder på dvd afspilning, så kunne mistanken henledes på optikken/laseren i din afspiller. Forudsat, at dine dvd'er ikke er ridset/fedtfingre.

Redigeret af JeTex - 06-Oktober-2013 kl. 12:49
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Det lyder som hardwarefejl, har intet med indstillingerne at gøre, for at overføre bitstream.
Hvis fejlen kun optræder på dvd afspilning, så kunne mistanken henledes på optikken/laseren i din afspiller. Forudsat, at dine dvd'er ikke er ridset/fedtfingre.


Jeg sørger så vidt muligt for at bevare mine dvd'er uden ridser/fedtfingre

En rensning er der nok ikke nogen grund til, eftersom det KUN optræder på DVD?

Kan det have noget at gøre med det input stik på min receiver jeg bruger til min Sony Blu-ray afspiller?
- Jeg ved godt, at der ikke er nogen problemer med Blu-ray-film - men derfor kan der vel godt være et problem med et input stik?    

Redigeret af tonice25 - 06-Oktober-2013 kl. 13:04
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 13:46
Øh nej! Det er DVD-laseren, som er ved at stå af...

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 13:58
Godt så apparatet har to laser, og det er DVD-laseren der er i stykker?

Underligt - det er vel kun brugt til cirka 10 DVD-afspilninger - siden jeg købte den i februar.

Jeg har aldrig oplevet før, at en afspiller er gået i stykker så tidlig!

Bare det ikke bliver en formodningssag, så Fona ikke vil tage den til reparation?
Hvis ikke det er en fordel at kontakte Sony direkte?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Godt så apparatet har to laser, og det er DVD-laseren der er i stykker?

Underligt - det er vel kun brugt til cirka 10 DVD-afspilninger - siden jeg købte den i februar.

Jeg har aldrig oplevet før, at en afspiller er gået i stykker så tidlig!

Bare det ikke bliver en formodningssag, så Fona ikke vil tage den til reparation?
Hvis ikke det er en fordel at kontakte Sony direkte?

Begge lasere "brænder" under afspilning. Det måtte jeg sande med min Pio LX91, som på et tidspunkt blev brugt til CD afspilning, og ret pludselig var BD laseren færdig efter ca 2 år
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 14:20
Sonys BDP-S560, synes jeg er bygget af noget bedre kram - BDP-S4100, synes jeg virker lidt plastikagtig - og S4100, som er problemet, var jeg lidt forbeholden overfor inden køb!

- Men nu har jeg fundet kvitteringen frem på den Sony BDP-S4100, så må jeg se, hvad jeg kan få ud af det.

Ofte vil modargumentet være, at der aldrig har været nævnt problemer med den afspiller, og så kan det blive en vanskelig sag!

- Men hvis der er andre som har en S4100, så meld gerne ud?   
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 14:23
Kram eller ej. Et nyt drev kostede 5k hos Pioneer DK, og så var det ikke engang monteret til den pris
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Kram eller ej. Et nyt drev kostede 5k hos Pioneer DK, og så var det ikke engang monteret til den pris


Så fik du repareret eller ombyttet den, uden yderligere omkostninger og diskussion?
Og hvilken butik var det?   
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Kram eller ej. Et nyt drev kostede 5k hos Pioneer DK, og så var det ikke engang monteret til den pris


Så fik du repareret eller ombyttet den, uden yderligere omkostninger og diskussion?
Og hvilken butik var det?   

Nej! Maskinen var over to år, så Pioneer ville ikke lave en garanti rep. Jeg fik fat i et orig drev fra Tyskland til 3k, og satte det selv i.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 11121314>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu