|
Lineær lyd |
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det har jeg gjort. Jeg opgav og valgte at se filmene som de er og købt. Hvorfor skulle lige visse film give en "fejl" på afspillere, hvor andre ikke gør? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Jeg skriver ikke noget om fejl, men det er 100% sikkert DTS-HD MA der er på skiverne, så der er noget galt hos dig. Om det så er indstillinger i afspillerne eller receiveren er ikke til at sige, men du tager fejl når du påstår, at der er LPCM på skiverne.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Igen. Der kan ikke være noget i vejen med mit udstyr.
Hvis udstyr er i stykker, så er der problemer med alle mine film. Hvilket der ikke er.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
|
Hvilke andre film har du med DTS-HD MA?
Klaus |
||
![]() |
||
|
Det er muligt, at jeg husker forkert. Jeg er ikke lige i nærheden af mine film. Men de to nævnte film, de har i hvert fald problemer
![]() |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Hmmm. Jeg har begge film med Hamilton.
Den ene er DVD og den anden er Bluray. Jeg er ikke i nærheden af mine film. Dog har jeg ikke oplevet lydproblemer.
De er sandsynligvis afspillet i DTS.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
|
Hvilken forstærker har du?
Klaus |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Fandt lige denne anmeldelse, hvor lyden også er med:
|
||
![]() |
||
|
Sony - STR-DH520
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
@tonice25: Det er også dig der har problem med lyden fra tv2. Det ligner samme problem.
Jeg tror indstillingerne i din receiver er helt forkerte. Eller også er dine tilslutninger. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Hvis ikke du får DTS-HD MA når du afspiller de to film, så er der noget i vejen med dit udstyr. Enten med indstillingerne eller sådan helt fundamentalt, men noget er der galt. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
En helt gængs "fejl" kan være at afspiller står til LPCM out, så du kun kan se et "PCM" i display på reciever. Det betyder bare at det er afspiller der dekoder signalet. Prøv at ændre til "BITSTREAM" i HDMI indstillinger på afspilleren, så står der sikkert "DTS HD MSTR" på din recievers display
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |