|
Lissau California |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | |
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv skriv til en forhandler
|
|
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej jj79.
Super tak , en meget vigtig oplysning for mig , fordi så kan man kører beslagene på kassen åbenbart , og så er jeg fri for nye huller i væggen Hvordan synes du ellers lærredet er ?? kan der ses en forbedring fra en alm. dog uden tab-tension? |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
jj79
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
skyeagle
Funktioner
Tak(0)
|
Ok lyder godt, mit gamle lærred købte jeg i elgiganten ( Dantax 100 " gain 1) og synes ikke det glimmer meget , og det bølger heller ikke endnu , så måske for jeg ikke meget ud af det.
er motoren rimelig lydløs? og er den beepfri? fordi er godt træt af mit lærred som beeper højt når man skal indstille det , have det lidt op og ned. sorry mine mange spørgsmål, men er rart med lidt info inden køb , så tak til dig. |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
Grung
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er absolut ikke lydløs, snarre det modsatte. Den larmer helt vildt når du kører med lærred. Desuden giver den også et bip når du bare kører lidt.
Som tidligere skrevet, motor, kassette, kabler, styrring = Billigt kineser crap, mens lærred er helt fint. |
|
jj79
Funktioner
Tak(0)
|
Enig med Grung - men har nu ikke behov for at indstille det mere end en gang, når det først er indstillet er der kun behov for at køre op og ned, medmindre man flytter rundt på projektoren selvfølgelig
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde tidligere et billigt træk og slip lærred fra Dustin. Det stank helt ubegribeligt af opløsningsmidler den første uge. Er det det samme med California? Er det evt noget der bare er sådan ved alle lærreder? MVH
Redigeret af tvkartoffel - 04-Marts-2012 kl. 18:49 |
|
jj79
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK tak. Det er egentlig lidt sært at det skal være nødvendigt.Hvordan er billedet sammelignet med et Grandview? Hvis det da var sådan et du havde. Havde dit grandview også påfaldende glimmer?
|
|
jj79
Funktioner
Tak(0)
|
Dog skal du lige ha i mente at mit grandview var 106" og mit nuværende 92", det kunne jo godt ha ekstra indflydelse på projektoren
|
|
skyeagle
Funktioner
Tak(0)
|
ok ikke godt at hører det larmer helt vildt motoren og de beep der, det er vel også bygget i kina det hele , og ikke lige som Lissau isf lærred.
billedet mæssigt er det sikkert en del bedre end mit Dantax. |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |