|
Logitech Harmony Elite |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-April-2020 kl. 13:30 |
|
Hej alle
Jeg har efterhånden en del fjernbetjeninger liggende og familien har lidt svært ved at styre det hele, så jeg tror tiden er kommet til en multifjernbetjening. Er Harmony Elite et godt bud? Hvad bruger jeg hub'en til? Jeg har et møbel med højtalerstof og frit udsyn til alle devices. Kan den styre Philips Hue i haven? På forhånd tak for hjælpen.
|
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hub'en bruges til at sende IR signaler til de enheder, der ikke har bluetooth. Og den sender ret bredt.
Mit står ret spredt, så det kan ikke nytte at jeg skal pege med fjernbetjeningen, for den rammer ikke det hele.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mit står samlet under tv'et med frit udsyn, men kræver det hub hvis det skal styre Hue?
|
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har Harmony Elite
Den styrer også HUE + Sonos men der er lidt begrænsninger med HUE den kan få scener Har et par ekstra ir sendere på da alt står bag træ låger.
Kan tage lidt tid at få til at spille max men den ryder bordet for fjernbetjeninger |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forresten, til Apple tv 4K bruger jeg indstillingen "Harmony Pro BT Apple TV 4" for at få bluetooth styring.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tænker det er noget med at styre 3-4 pærer på en terrasse eller lign. måske skifte farve på dem.
|
||
|
||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, og det fungerer fint med Apple Tv 4K eller skal man have den originale fjernbetjening frem for at det rigtigt spiller?
|
||
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
bruger aldrig den originale æble Remote
Alt klares med elite. |
||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super. Tak. |
||
|
||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det Hub'en der gør det eller?
|
||
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kommer lidt an på hvilken app man bruger. Jeg oplever problemer med dr.dk og yousee app. Men de andre er der ikke problemer med.
|
||
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
|
det er min hub der sender alt ud.
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |