recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony Elite
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony Elite

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony Elite
    Sendt: 13-April-2020 kl. 13:30
Hej alle

Jeg har efterhånden en del fjernbetjeninger liggende og familien har lidt svært ved at styre det hele, så jeg tror tiden er kommet til en multifjernbetjening.

Er Harmony Elite et godt bud? Hvad bruger jeg hub'en til? Jeg har et møbel med højtalerstof og frit udsyn til alle devices.

Kan den styre Philips Hue i haven?

På forhånd tak for hjælpen.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 13:39
Hub'en bruges til at sende IR signaler til de enheder, der ikke har bluetooth. Og den sender ret bredt.

Mit står ret spredt, så det kan ikke nytte at jeg skal pege med fjernbetjeningen, for den rammer ikke det hele.
Venlig hilsen
KB
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 13:58
Mit står samlet under tv'et med frit udsyn, men kræver det hub hvis det skal styre Hue?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 15:11
Har Harmony Elite

Den styrer også HUE + Sonos   men der er lidt begrænsninger med HUE     den kan få scener


Har et par ekstra ir sendere på da alt står bag træ låger.

Kan tage lidt tid at få til at spille max    men den ryder bordet for fjernbetjeninger 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 15:42
Forresten, til Apple tv 4K bruger jeg indstillingen "Harmony Pro BT Apple TV 4" for at få bluetooth styring.


Venlig hilsen
KB
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Har Harmony Elite

Den styrer også HUE + Sonos   men der er lidt begrænsninger med HUE     den kan få scener


Har et par ekstra ir sendere på da alt står bag træ låger.

Kan tage lidt tid at få til at spille max    men den ryder bordet for fjernbetjeninger 
Jeg tænker det er noget med at styre 3-4 pærer på en terrasse eller lign. måske skifte farve på dem.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Forresten, til Apple tv 4K bruger jeg indstillingen "Harmony Pro BT Apple TV 4" for at få bluetooth styring.


Ok, og det fungerer fint med Apple Tv 4K eller skal man have den originale fjernbetjening frem for at det rigtigt spiller?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 17:15
bruger aldrig den originale æble Remote

Alt klares med elite.  

Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

bruger aldrig den originale æble Remote

Alt klares med elite.  

Super. Tak.

Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Har Harmony Elite

Den styrer også HUE + Sonos   men der er lidt begrænsninger med HUE     den kan få scener


Har et par ekstra ir sendere på da alt står bag træ låger.

Kan tage lidt tid at få til at spille max    men den ryder bordet for fjernbetjeninger 
Jeg tænker det er noget med at styre 3-4 pærer på en terrasse eller lign. måske skifte farve på dem.
Er det Hub'en der gør det eller?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Forresten, til Apple tv 4K bruger jeg indstillingen "Harmony Pro BT Apple TV 4" for at få bluetooth styring.


Ok, og det fungerer fint med Apple Tv 4K eller skal man have den originale fjernbetjening frem for at det rigtigt spiller?
Det kommer lidt an på hvilken app man bruger.

Jeg oplever problemer med dr.dk og yousee app. Men de andre er der ikke problemer med.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 19:06
det er min hub der sender alt ud. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu