recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony Elite
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony Elite

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 20:19
Jeg har haft Harmony Smart Control i nogle år og er overordnet glad for det. Eneste grund til jeg ikke har Smart Control er at jeg ikke gider at oplade min fjernbetjening. Mener du får maks en uge på den. Spørgsmålet er om du - og resten af familien - gider det. 
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

det er min hub der sender alt ud. 
Super, tak.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

Jeg har haft Harmony Smart Control i nogle år og er overordnet glad for det. Eneste grund til jeg ikke har Smart Control er at jeg ikke gider at oplade min fjernbetjening. Mener du får maks en uge på den. Spørgsmålet er om du - og resten af familien - gider det. 
Jeg vil prøve at se om jeg kan finde et sted laderen kan stå så fjernbetjeningen kan lades op hver nat.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

Jeg har haft Harmony Smart Control i nogle år og er overordnet glad for det. Eneste grund til jeg ikke har Smart Control er at jeg ikke gider at oplade min fjernbetjening. Mener du får maks en uge på den. Spørgsmålet er om du - og resten af familien - gider det. 
Jeg vil prøve at se om jeg kan finde et sted laderen kan stå så fjernbetjeningen kan lades op hver nat.

Ser lige at jeg fik formuleret mig rigtig dårligt her - jeg ville have skrevet at eneste grund til at jeg ikke har en Elite var opladningen. Er glad for at budskabet kom igennem alligevel. Smile
Læste her at anmelderen fik et par dage ud af batteriet inden det skal lades. Det er en dealbreaker for mig. 


Har iøvrigt min hub stående i et skab, og den har ingen problemer med at styre enheder både i skabet og uden for skabet. Og lågen behøver ikke være åben for at fange signalet fra fjernbetjeningen.  
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 07:24
smart Control Remote holde strøm i et år

Elite 2-4 dage

Har dem begge.  Og de kører sammen  

Men jeg lader jo også telefon næsten hver nat.  Så en Remote i opladeren er intet problem her 
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Forresten, til Apple tv 4K bruger jeg indstillingen "Harmony Pro BT Apple TV 4" for at få bluetooth styring.


Ok, og det fungerer fint med Apple Tv 4K eller skal man have den originale fjernbetjening frem for at det rigtigt spiller?
Det kommer lidt an på hvilken app man bruger.

Jeg oplever problemer med dr.dk og yousee app. Men de andre er der ikke problemer med.

Hvilke problemer har du? Jeg bruger og ELITE og styrer også ATV 4K via Bluetooth. Det fungerer fint med DR TV (og TV2 PLAY).
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

smart Control Remote holde strøm i et år

Elite 2-4 dage

Har dem begge.  Og de kører sammen  

Men jeg lader jo også telefon næsten hver nat.  Så en Remote i opladeren er intet problem her 

Kan man bare købe en Smart Control og så forbinder den til samme Hub som Eliten?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Forresten, til Apple tv 4K bruger jeg indstillingen "Harmony Pro BT Apple TV 4" for at få bluetooth styring.


Ok, og det fungerer fint med Apple Tv 4K eller skal man have den originale fjernbetjening frem for at det rigtigt spiller?
Det kommer lidt an på hvilken app man bruger.

Jeg oplever problemer med dr.dk og yousee app. Men de andre er der ikke problemer med.

Hvilke problemer har du? Jeg bruger og ELITE og styrer også ATV 4K via Bluetooth. Det fungerer fint med DR TV (og TV2 PLAY).
 
Jeg kan ikke spole på DR TV. Detkan jeg kun på den originale remote
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

smart Control Remote holde strøm i et år

Elite 2-4 dage

Har dem begge.  Og de kører sammen  

Men jeg lader jo også telefon næsten hver nat.  Så en Remote i opladeren er intet problem her 

Kan man bare købe en Smart Control og så forbinder den til samme Hub som Eliten?

Det er sikkert en harmony Companion der menes. 

Jeg havde en Harmony elite og ville gerne have en HUB og da power på det tidspunkt solgte sættet med Companion og en HUB for 400 kr købte jeg sættet.

Jeg bruger begge remote sammen med HUB'en og der er ingen problemer. Companion er dog noget mere enkelt og det er ikke alt man kan. Så indimellem tager jeg Eliten remoten frem. 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 14:02
Kører App.  Smart remote og elite på samme Hub

Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 17:11
Har også elite.
Er rigtigt glad for hub, men bruger næsten aldrig fjernbetjeningen længere blev træt af at lade den hele tiden så nu står den bare i laderen.
Ser næsten aldrig alm. tv næsten alt køres gennem atv, så bruger app/widget på telefon eller tablet til at tænde og slukke og styrer så bare med fjernbetjeningen fra atv.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 19:22
din telefon skal vel også lades et par gange om ugen ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu