|
Logitech Harmony Elite |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||||
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har haft Harmony Smart Control i nogle år og er overordnet glad for det. Eneste grund til jeg ikke har Smart Control er at jeg ikke gider at oplade min fjernbetjening. Mener du får maks en uge på den. Spørgsmålet er om du - og resten af familien - gider det.
|
||||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Super, tak.
|
||||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg vil prøve at se om jeg kan finde et sted laderen kan stå så fjernbetjeningen kan lades op hver nat.
|
||||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||||
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ser lige at jeg fik formuleret mig rigtig dårligt her - jeg ville have skrevet at eneste grund til at jeg ikke har en Elite var opladningen. Er glad for at budskabet kom igennem alligevel. Læste her at anmelderen fik et par dage ud af batteriet inden det skal lades. Det er en dealbreaker for mig. Har iøvrigt min hub stående i et skab, og den har ingen problemer med at styre enheder både i skabet og uden for skabet. Og lågen behøver ikke være åben for at fange signalet fra fjernbetjeningen.
|
||||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
smart Control Remote holde strøm i et år
Elite 2-4 dage Har dem begge. Og de kører sammen Men jeg lader jo også telefon næsten hver nat. Så en Remote i opladeren er intet problem her
|
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvilke problemer har du? Jeg bruger og ELITE og styrer også ATV 4K via Bluetooth. Det fungerer fint med DR TV (og TV2 PLAY).
|
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kan man bare købe en Smart Control og så forbinder den til samme Hub som Eliten?
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kan ikke spole på DR TV. Detkan jeg kun på den originale remote
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er sikkert en harmony Companion der menes.
Jeg havde en Harmony elite og ville gerne have en HUB og da power på det tidspunkt solgte sættet med Companion og en HUB for 400 kr købte jeg sættet. Jeg bruger begge remote sammen med HUB'en og der er ingen problemer. Companion er dog noget mere enkelt og det er ikke alt man kan. Så indimellem tager jeg Eliten remoten frem. |
||||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kører App. Smart remote og elite på samme Hub
|
||||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har også elite.
Er rigtigt glad for hub, men bruger næsten aldrig fjernbetjeningen længere blev træt af at lade den hele tiden så nu står den bare i laderen. Ser næsten aldrig alm. tv næsten alt køres gennem atv, så bruger app/widget på telefon eller tablet til at tænde og slukke og styrer så bare med fjernbetjeningen fra atv.
|
||||
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
|||
din telefon skal vel også lades et par gange om ugen ?
|
||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |