|
logitech harmony ultimate |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dak93 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2014 kl. 07:55 |
Hej
Jeg overvejer at købe denne fjernbetjening til at styre mit mediecenter som køre windows 7. Kan jeg bruge denne fjernbetjening og samtidige bruge den til eks. mit smart tv samsung 8005?
Michael
|
|
Michael
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Der burde ikke være noget problem i det.
Har ikke selv et mediacenter men bruger den selv til alle mine enheder. Har en kollega der bruger den til mediacenter. |
|
![]() |
|
dak93 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
Okay. Kan jeg bruge den til flere enheder der hjemme. eksempelvis 2 fjernsyn (stue og soveværelse)
|
|
Michael
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Du skal tænke på at den har en smart hub. Altså alt udstyr du ønsker at bruge den til skal være i nærheden af den. Hvis du ønsker og bruge den i flere rum vil jeg ikke anbefale smarthub løsninger. Ultimate løsingen ude hub MENER jeg hedder touch. Er er en til salg her på forum http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131099&title=s-logitech-harmony-touch-hbo-600 |
|
![]() |
|
Nu er harmony ultimate købt. Har udfordringer med at få min mediacenter registreret. Det er en sammensat mediacenter som køre på Windows 7.
Kan i hjælpe? |
|
Michael
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Har du fået ir modtager til dit medie center ?
Ellers skal du bare vælge det når du tilføjer komponenter til remoten |
|
![]() |
|
Ja det har jeg.
Bruger soundgrafh og imon. Den er fundet nu. Men hvordan laver jeg så den åbner windows mediacenter og går på live tv? |
|
Michael
|
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
Kører fint her, som du beskriver. Styrer mit mediecenter som er baseret på windows 7 og XBMC (via IR).
Derudover styrer den andre enheder som TV, STB, forstærker og Philips Hue
|
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |