recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - logitech harmony ultimate
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

logitech harmony ultimate

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dak93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dak93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: logitech harmony ultimate
    Sendt: 28-Marts-2014 kl. 07:55
Hej

Jeg overvejer at købe denne fjernbetjening til at styre mit mediecenter som køre windows 7. Kan jeg bruge denne fjernbetjening og samtidige bruge den til eks. mit smart tv samsung 8005?

Michael
Michael
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 08:03
Hej. Der burde ikke være noget problem i det.
Har ikke selv et mediacenter men bruger den selv til alle mine enheder.
Har en kollega der bruger den til mediacenter.
Til top
dak93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dak93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 08:36
Okay. Kan jeg bruge den til flere enheder der hjemme. eksempelvis 2 fjernsyn (stue og soveværelse)
Michael
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af dak93 dak93 skrev:

Okay. Kan jeg bruge den til flere enheder der hjemme. eksempelvis 2 fjernsyn (stue og soveværelse)

Du skal tænke på at den har en smart hub. Altså alt udstyr du ønsker at bruge den til skal være i nærheden af den.
Hvis du ønsker og bruge den i flere rum vil jeg ikke anbefale smarthub løsninger.
Ultimate løsingen ude hub MENER jeg hedder touch.
Er er en til salg her på forum
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131099&title=s-logitech-harmony-touch-hbo-600
Til top
dak93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dak93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 19:41
Nu er harmony ultimate købt. Har udfordringer med at få min mediacenter registreret. Det er en sammensat mediacenter som køre på Windows 7.

Kan i hjælpe?
Michael
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 06:16
Har du fået ir modtager til dit medie center ?

Ellers skal du bare vælge det når du tilføjer komponenter til remoten
Til top
dak93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dak93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 18:26
Ja det har jeg.

Bruger soundgrafh og imon.

Den er fundet nu. Men hvordan laver jeg så den åbner windows mediacenter og går på live tv?
Michael
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 19:58
Kører fint her, som du beskriver. Styrer mit mediecenter som er baseret på windows 7 og XBMC (via IR). 
Derudover styrer den andre enheder som TV, STB, forstærker og Philips Hue
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu