|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Nu er det jo slet ikke sikkert at den er så langsom til at opdatere musiksamlingen. Så vidt jeg har kunnet forstå på nogle af diskusionerne på forumet så har den et meget lille footprint og den skulle automatisk begynde at skanne musikken når der sker ændringer.
Jeg tror at den kan tage lige så stort et SD-kort som du kan få fat på. Så vidt jeg mener at have læst så understøtter den SD-HC. |
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
Så kom Touch endelig på markedet http://wiki.slimdevices.com/index.php/Release_Notes
|
||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
||
![]() |
||
joze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2007 Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Lækkert, men den kan "kun" trække to ekstra players, hvis den skal agere server.
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
- det er jo også en lightudgave af serveren - med skrabet funktionalitet, så det næsten minder om et Sonos System :-)
|
||
![]() |
||
bhaagensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Megahurtig er den (Touchen's SBS) nok ikke, men den nye (inotify-aktiverte) skanner i kombination med sqlite (fremfor mysql) gør den noget usammenlignbar med den gamle. Med SBS 7.6 (var SBS 7.5-embedded=Touch SBS) tager det blot et par sekunder fra jeg kopierer en cd ind, til den kan afspilles - dette sker selvfølgelig automatisk). Dette er dog på en noget kraftigere, men stadig ~7år gammel pc-basert server. Ydelsesspringet er nok ikke lige stort ved forskellige slags gennembladring, men dog i mange henseende stadig væsentlig hurtigere.
Det vidste jeg ikke. Men det må i hvert fald være... samtidigt, eller? Man kan vel godt have så mange afspiller det skal være til at stå i tomgang? Er det ikke også noget med at Touch ikke understøtter (alle) plugins. Måske ikke 3.parts? vh Redigeret af bhaagensen - 07-April-2010 kl. 13:16 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe, ja det kan man sige ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det håber jeg så sandelig den kan, da det er sådan jeg i givet fald har tænkt mig at bruge den. Når det går vildt til, så har vi tre afspillere til at køre, så det meste af tiden, vil jeg snildt kunne holde mig til to afspillere. |
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Det med de maks to ekstra afspillere er godt nok lidt af en bet. Vi har fire afspillere pt.
Det ser dog ikke ud til at det er en hård begrænsning. Så man kan måske forestille sig at det går med 3-4 samtidige afspillere, hvis man har et optimalt setup (mht filtyper, kablet netværk osv)....
Jeg havde ellers en ide om at der skulle sådan én op i stuen ovenpå, og så skulle den gamle spand af en laptop der pt kører som server skrottes. Men nu klapper jeg lige hesten.
|
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Ja men den her tråd siger at virkeligheden er en hel anden:
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=77010 |
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Det er da gode nyheder. Der kommer nok nogle rapporter om det i de nærmeste dage, når preorders begynder at blive leveret.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er da rigtigt gode nyheder. Jeg kommer ikke i nærheden af de antal enigheder, som ham der udtaler sig i tråden. Det krydret, med at Logitech folkene tydeligt skriver, at det ikke er en hård begrænsning, gør at det vil være et udemærket alternativ for mig.
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Skal det være en USB-enhed der kobles til Touch'en eller kan den tilgå musik på et SMB- eller NFS-share via netværket?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |