|
Lovefilm lukker i Danmark |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Streaming er ikke rigtig et alternativ når man ønsker nye film / film der kommer lige så snart de kommer til salg på DVD/Blu-ray. Så utroligt at de ikke kan konkurrere.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|||
Jamen, så forstår jeg jer godt. Jeg kan gå ned til min på under 10 minutter. Og i bil 10 minutter til de næste 2. Så det er jo noget nemmere for mig. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|||
Streaming må jo være et alternativ for rigtig mange når Lovefilm lukker. På Apple tv (iTunes) kommer filmene samtidig at de kommer på dvd/blu-ray. Selv om blu-ray er bedre må jeg indrømme at jeg har set flere med streaming, end jeg har købt. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|||
Ja desværre ![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Så skal I bare ha' lokket Blockbuster til at sende film, og modtage retur med posten
![]() |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|||
Du har fat i noget der, Kampus. Det tror jeg også Blockbuster bliver nødt til, hvis de vil overleve. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
|||
Blockbuster USA kørte vis med sådan noget :-) |
||||
![]() |
||||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|||
Det samme med mig. Så det er faktisk vores skyld ! ! ! J |
||||
![]() |
||||
Bellini ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2008 Status: Offline Point: 29 |
|||
Jeg stiller mig i køen af topfrustrerede Blockbsuter og LoveFilm kunder....
For godt 1 uge siden annoncerede den lokale Blockbuster at de lukker (Hillerød). De har i laaaang tid været min pucher af BD film - senest, som det nævnes, med abonnementsløsningen til 189,- pr. mdr. Genialt koncept, men hvad f.... gjorde jeg nu når de lukker. Jeg kan ikke leve med streamingtjenesternes kvalitet. Den er simpelthen for ringe til 100" og 7.1 i et dedikeret rum. En kollega nævnte LoveFilm, som så heldigvis lige havde 14 dages gratis prøveperiode... jeg oprettede mig som kunde, og har på en uge modtaget 4 film. Det fungerer rigtig godt - det er nemt, de er lynhurtige med ombytningen, og det er billigt. ![]() ![]() Jeg kan ikke leve med den streamingkvalitet jeg indtil videre har set og hørt, og jeg har ikke råd/vil ikke prioritere at købe 8-10 film pr. mdr. - ikke engang det halve vil jeg købe (de fleste film ses kun 1 gang). Jeg overvejer seriøst at sælge hjemmebiografen og finde frimærkesamlingen frem igen... helt seriøst. ![]() /Bellini
|
||||
![]() |
||||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|||
Man må jo nok bare erkende at mange mennesker i dag bruger streaming. Det kan jeg udmærket forstå, da det er meget mere bekvemt.< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Mange går i Biografen, hvis de ønsker en film oplevelse af de helt store.
|
||||
![]() |
||||
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
|||
Måske skulle man lave en Blu-ray låne service her på recordere.dk.
![]() Alternativt, så må man til at købe samlinger op på dba. Men som vi sikkert alle er enige om; hvem gider have 50 BD film liggende i stuen. Er der nogen som har kontaktet Lovefilm for at få en nærmere begrundelse. Måske det var noget for det journalistiske super hold på recordere
|
||||
![]() |
||||
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
|||
Ohh please go f*** yourself!
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |