|
Lærred |
Besvar |
Forfatter | |
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2012 kl. 12:03 |
Jeg tænkte om man kunne fylde et eller andet i det nederste rør for at gøre lærredet mere stift for at undgå
bølger og vulker. Har nogen prøvet dette . Evt fyldt op med hvad? foreslag modtages gerne !
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det afgørende for om lærredet bølger er ikke hvor meget du hiver, men at du hiver jævnt. Hvis trækket er skævt, kan du nemt gøre problemerne værre ved at lægge mere vægt i. Men måske kan du balancere det ud ved at placere noget vægt lidt strategisk? Bare en tanke (jeg har aldrig selv eksperimenteret med det, jeg bruger ikke rullelærred uden tab-tension...) Du kan i første omgang prøve (helst med hjælp fra en person ekstra) at trække i stangen i hjørnerne kontra midtpå, og se om det hjælper.
|
|
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da det er et motorstyret lærred er ideen med træk nok ikke så god?
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal jo ikke hænge dig i den, bare hive let i enderne og se om det er dét der giver bølger.
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
jo mere man trækker horisentalt , jo mere skam man trække vertikalt , for at udligne bølger/rynker
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |