recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Læs her en bizar historie om HTC SUPPORT -råd søes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLæs her en bizar historie om HTC SUPPORT -råd søes

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Emne: Læs her en bizar historie om HTC SUPPORT -råd søes
    Sendt: 05-Januar-2011 kl. 21:51

Jeg er ejeren af, den første udgave af Nexus telefonen af serien fra Goggle, og min model er Nexus one

 

For 2 mdr siden tabte jeg vil telefon, hvor skærmen så gik i stykker, Google telefonen er produceret af HTC, og i følge Google support hjemmeside kunne jeg se det var HTC der stod for supporten.

 

Jeg kontaktede da HTC Support, hvor jeg forklarede at skærmen skulle skiftes, og at jeg var klar til at betale omkostningerne. Support medarbejderen forklarede at den skulle repareres i England, og at han ville sende mig en mail med en pakke seddel, som skulle klistres på den kasse telefonen skulle sendes i til England.

 

Telefonen blev sendt og efter få dage kunne jeg logge ind på deres support hjemmeside hvor jeg kunne se at de modtaget den og gerne ville reparer den. 

 

Jeg betalte 105,51 pund d.18.11 – 2010 på deres hjemmeside for reparationen og forsendelse omkostninger som der ville være ved returneringen af telefonen 

 

På HTC Support hjemmesiden stod der d. 16. november at telefonen var færdig, men at de manglede min adresse, for returneringen, endvidere stod der at en af HTCs medarbejder ville kontakte mig for at få adressen.

 

For at få sat lidt skub i tingene kontaktede HTC Support, for at opgive min retur adresse, support medarbejderen kunne godt se at min telefon var færdig og klar til forsendelse, men han kunne ikke se hvad kan rigtigt skulle bruge min adresse til, men han tog dog i mod den.

 

Fra den 16. november til den 6. december kontaktede jeg HTC Support hver eneste hverdag for at opgive min adresse, da den status der stod med, at de ikke havde min adresse ikke blev ændret på hjemmesiden.

 

Den 6 december kunne de så meddele de endelig var klar til at sende min telefon tilbage, og senere samme dag fik jeg en mail med et pakke nummer fra UPS sendt fra HCTsupport.

 

Problemet var nu, at det ikke var min adresse der stod modtager, men en anden adresse på en anden mand, endda i et helt andet land, navnet var SAMUELSSON i GOTEBORG,I SVERIGE.

 

Jeg kontaktede derefter straks HTC Support igen, for at få ændret adressen til den rigtige, men den support medarbejder jeg snakkede med sagde at det var den rigtige adresse og at pakken skulle via Goteborg for at blive sent til mig.

 

For at se om den historie holdte vand kontaktede jeg UPS, UPS medarbejderen kunne oplyse at SAMUELSSON ikke var noget firma, men en privat mand i Sverige.

 

Samme dag kontaktede jeg igen HTC Support, og fortalte at pakken var på ved til den forkerte adresse, denne gang var Support medarbejderen godt klar over at noget var helt gal, så han lovede at han vil skalere sagen og rette adressen til den rigtige.

 

Jeg holdet øje med pakken via UPS sporings redskab som er på deres hjemme side, hvor jeg med tåre i øjnene stille og rolig kun se stil tingende til i mens min telefon blev fragtet, fra England og til Sverige, uden jeg kunne gøre noget som helst.

 

 D. 09-12-2010 14:15 blev telefonen så leveret, af UPS i Sverige til en helt forkert mand.

 

Jeg vidste på det nærmeste det var umuligt at få hjælp af HTC support, men prøvede igen, men forgæves, den eneste kommentar var bare ”wirred = mærkeligt”

 

Siden den dag har det nærmest været umuligt at få et svar jeg kan bruge til noget som helst fra HTC.

 

Jeg tror ikke på at telefonen kommer tilbage uden at jeg selv køre til Sverige og gør krav på hvad der er mit.

 

Endnu en mulighed er, at politianmelde manden i Sverige som har telefonen, så kan svensk politi køre ud for at hente den, da jeg mener man har pligt til at indlevere hitte gods

 

Men det nemmeste ville være hvis HTC stod ved, at det er dem der har smit den væk.

 

Som jeg ser det, så skylder de mig nu en ny telefon samt de penge for den ydelse som jeg ikke har modtaget.

 

Hjælp hvad skal jeg gøre???

Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:13
Få gemt al den dokumentation du kan, print af tracking af pakken, ordrestatus på HTC hjemmeside etc. Jeg ville kontakte HTC en sidste gang og stille og roligt forklare dem situationen (evt. i en mail eller en overordnet medarbejder)
Såfremt dette ikke hjælper ville jeg kontakte forbrugerstyrelsen for at få hjælp (dette kan du godt nævne i samtalen med HTC (ikke som en trussel, men som en konstatering, hvis de er afvisende)). 
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:21
Problemmet er, at det er nogle stakkels mennesker der sidder i et call-room over i london, der ikke kan tage stilling til noget som helt. Det fungere på den måde at de snakker med mig, imens de chatter på engelsk med en engelsk supervieser som ikke sidder i samme lokale, men dog i samme bygning. Jeg har spurt flere gange om ik de kunne stille mig igennem vedkommende, de spørger som regl også over deres chat, men jeg bliver afvist HVER gang. Det ender altid med at de vil få en til at kontakte mig inden dagen er omme, men der sker som regl ikke en dyt. :(
 
 


Redigeret af Ckhansen1 - 05-Januar-2011 kl. 22:22
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:21
Jeg tro du bliver nød til, at kontakte HTC support igen og fortælle dem, at du ikke har modtaget din telefon. Ellers kan du altid kontakte Forbrugereuropa de kan hjælpe dig.  http://www.forbrugereuropa.dk/
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:24

Jeg vil imorgen prøve http://www.forbrugereuropa.dk/.

Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:27
Her er forresten det link jeg fik fra UPS :(
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:27
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2011 kl. 00:07
Måske du skulle tag en snak med UPS DK og forklare din sag. Selvom det er ikke er direkte er deres skyld, så kan de måske alligevel åbne sagen på den ene eller anden måde, når de høre din ulykkelige sag. 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2011 kl. 18:01
Nysgerrig, er der sket noget i din sag?
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 21:09
Hej Folkens
 
Efter næsten 3 mdr. kamp med HTC Support, står jeg nu med en splinter ny Nexus One i hånden - først efter jeg skrev til selveste Google i USA skete der noget.
 
 
PUHA, jeg håber IKKE nogen igen ryger i samme problemmer med HTC Support, selv ikke for min værste fjende i verden.
 
 
/Claus
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 21:30
Super, godt med en god afslutning. Hvad skrev Google til dig inden de sendte en ny
Til top
Lyni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2007
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2011 kl. 19:50

Har du været inde på http://gulasidorna.eniro.se og søge efter "SAMUELSSON i GOTEBORG" ?  

Bare for at se om man er heldig? hvis nu personen havde den.

Tillykke med din nye mobil.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu