recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Læser du en bog nedefra op? 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLæser du en bog nedefra op? 

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2011 kl. 21:05
Jeg er en af dem der læser stort set alle nyheder i poster. Da de alle fanger min interesse i et mindre eller større omfang.

Når det så er sagt, så læser jeg faktisk også alle kommentarer og synes selv det er irriterende, at skulle om på bagerste side af kommentarerne og så læse opad. Specielt når jeg læser fra min mobil af.

Er selv nyhedsansvarlig på en større side, hvor der også er mulighed for at kommentere til nyhederne. Men der kommer de i den "korrekte" rækkefølge.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2011 kl. 22:45
Jeg syntes også det er belastende,og derfor læser jeg dem som regel ikke.Sleepy 
   carsten
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2011 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af knekker knekker skrev:

Kommentar boxen har jeg altid opfattet som et halvtfærdigudviklet produkt af rekordere's hjemmeside, hvor dette er en af grundende, men hvis det skulle ske at helved en dag frøs til is, og du faktisk interesseret i at tage noget input til dig, så vil jeg anbefale at tage en tur forbi newz.dk for at få en ide hvordan et veludviklet kommentar system fungere.

Du spørger til, hvorfor det er sådan og får et svar.

Svaret passer dig ikke og så ryger du i en humør som ovenstående.
Har du nogensiden overvejet at andre der har en anden mening end dig også kan have ret?

For mit vedkommende bruger jeg yderst sjældent artiklerne og endnu sjældnere kommentarerne, så de kan da ligge i den rækkefølge de har lyst til, men møder jeg 11 sider kommentarer læser jeg kun den første side og så er det ovre. For mig vil det være mest interessant at læse de nyeste kommantarer, frem for de gamle.

I forum afdelingen er de nyeste indlæg også øverst og ikke omme på side 347.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2011 kl. 23:17
Er de det ?Confused
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2011 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

I forum afdelingen er de nyeste indlæg også øverst og ikke omme på side 347.....

Klaus
Nej det er du helt forkert på. Her er rækkefølgen fortløbende, så ældste er på side 1 Tongue
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2011 kl. 23:41

For mit vedkommende bruger jeg yderst sjældent artiklerne og endnu sjældnere kommentarerne, så de kan da ligge i den rækkefølge de har lyst til, men møder jeg 11 sider kommentarer læser jeg kun den første side og så er det ovre. For mig vil det være mest interessant at læse de nyeste kommantarer, frem for de gamle.

Klaus

Hvorfor er de nyeste kommentarer mere interessant end de ældste ?

Tænkt eksempel:
Nyheden er Stewart, JVC og THX går sammen og udvikler den ultimative homecinemapakke.
Otto J (som jo nok er en af de mest vidende på det område) kommentere som en af de først på denne med relevant info, herefter kommer der 10 sider med Fedt, super, Det vil jeg have, Lorte THX osv osv, hvilket indlæg er så "vigtigst" ?

Det er og bliver NØRDET med den omvendte rækkefølge PartyBeer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Tænkt eksempel:
Nyheden er Stewart, JVC og THX går sammen og udvikler den ultimative homecinemapakke.
Otto J (som jo nok er en af de mest vidende på det område) kommentere som en af de først på denne med relevant info, herefter kommer der 10 sider med Fedt, super, Det vil jeg have, Lorte THX osv osv, hvilket indlæg er så "vigtigst" ?

Det første, de resternde indlæg du nævnerer dem folk bør holde sig fra at skrive......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 00:04

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Tænkt eksempel:

Det første, de resternde indlæg du nævnerer dem folk bør holde sig fra at skrive......

Klaus

Godt, men det får du netop ikke læst, da det står på sidste side og du kun læser den første Confused.
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 00:05

Klaus
Det har du helt ret i, men sådan er virkeligheden bare ikke.
Jeg er også blandt dem der sidder og river mig i håret hvergang der er en interessant artikel/nyhed og gerne vil læse kommentarerne, oftest gider jeg så ikke alligevel.

Redigeret af ridderdk - 07-Maj-2011 kl. 00:06
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 00:12
Jeg forstår ikke den debat her om forum indlæg....Der er jo begge muligheder , man kan trykke på selve tråden og læse den forfra fra start , eller trykke på " x " antal nyt indlæg......Og til sidst kan man jo bare vælge at trykke på den gule pil i et indlæg , i nederste højre hjørne , ja så byttes rækkefølgen af tråden....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 00:13
Hopgreve@ Det er stadigvæk "kommentarboxen" vi taler om Wink
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 00:17
Tak KampusSmile , så må jeg hellere gå i seng...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu