|
LØST Skrottes. Røde plamager på LG OLED B6 - 2016 |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | |||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej. Jeg fik også opdateringer, men de røde plamager kom før opdateringen. Og skærmrens hjalp.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej. Jeg fik også opdateringer, men de røde plamager kom før opdateringen. Og skærmrens hjalp.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4831 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er rigtigt at TV’et selv styrer skærmrens. På mit Panasonic Oled sker det dagligt efter nogle timers kig, at den laver skærmrens i ca 5 min. Efter et større antal timer skriver den på skærmen at den vil udføre et 80 min langt skærmrens. Det passer nogenlunde med 2 gange om året med vores TV forbrug. Kan altid se på kontrollampen der skifter til orange når den renser, og rødt når den er færdig.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan starte det fra menuen, når det er nødvendigt.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
javilha
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er den gal igen. Filmen "De ufrivillige" på Filmstriben. Det dårlige billede er LG OLED, det uden farvefejl er fra iPad.
Jeg er igang med skærmrens lige nu. Men pokkers at de kommer igen så hurtigt. EDIT: skærmrens hjalp igen. Redigeret af Brixen - 14-Januar-2023 kl. 19:55 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
javilha
Funktioner
Tak(0)
|
||
surt show altså 🙄
|
|||
|
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja. Kønt er det ikke.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Skærmrens hjalp igen
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Rough
Super bruger Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
slukker du for strømmen på det om natten? Mener der er noget med at det selv køre skærm rens men det kræver at det altid står i stand-by.
|
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det står altid på stand-by, så det er ikke derfor. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |