|
LUKKET |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2013 kl. 11:43 |
LUKKET
Redigeret af Sbht - 19-Juli-2013 kl. 08:42 |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser godt ud. Og ja må siges at den er kone venlig. Godt min kone ikke ved der eksisterer soundbars :-)
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Konevenlig; måske. Rengøringsvenligt; ja. Kedeligt; helt sikkert.
Der kan da ikke bo mange koner i det hjem; hvor er blomsterne? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jamen stort WAF! og måske lidt kedeligt uden store højttalere og kasser ;-)
Et fif til at få elegant LED under køkkenskabene. Jeg købte 2 ledskinner i Aldi i efteråret. Der er 3 "spots" a 1watt på hver, og de lyser lige så meget som tilsvarende 3 20 watt halogenpots. Kan fåes ved Harald Nyborg til 189 kr. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7229 |
Fint og enkelt.
Men virker noget kedeligt efter min smag. Eneste øjebæ er dit klatre stativ midt i stuen, men det er måske der det "kone" venlige kommer ind ![]() |
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Nu når I skriver kedeligt, hvad mener i så helt præcis? Hvad kunne gøre det mindre kedeligt? Vi synes jo at det er lige os da vi godt kan lide det rent og enkelt. der kommer naturligvis flere ting med tiden, vi har bl.a. En fotovæg vi mangler at få sat op, og vi overvejer nogle malerier til den lange væg :-)
Derudover skal vi have nogle flere Montana reoler, men det koster jo alt sammen så det kommer hen af vejen :-) Blomster tja. Problemet er at enten æder katten dem ellers glemmer konen at vande dem :-) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
.
Redigeret af Kampus - 10-Juli-2013 kl. 13:12 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
Synes det ser godt ud. Et enkelt billede ville være fint.
Hvis du overvejer led lys i køkkenet så drop de billige led lister, de har for det meste en dårlig ra-værdi. Ikke noget man vil have i sit køkken. Mit setup minder en del om dit, også med led de fleste steder. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Pænt og rent, men lidt som at kigge i et katalog for en møbelbutik.
Har selv haft det sådan, og nød det indtil en veninde sagde, Gud det er som at kigge i et bobedre magasin. Sad vi og fik en lang samtale om. Der manglede billeder og lidt farver(blomster, vaser med farver, lysestager osv). Det har gjort mit hjem meget mere levende, og udvidet rengøringstiden :) Men stadig, synes jeg det er et lækkert hjem du viser frem. |
|
![]() |
|
Kan godt se hvad du mener, men stuen er ikke færdig endnu, vi har en masse personlige billeder der skal op som en foto væg, vi mangler reoler til bøger m.m. men det kommer som sagt hen af vejen :-)
Det koster, og når man er lidt kræsen og noget af det koster en pæn slat penge, så tager det lidt tid, men vi er sikker på at det nok skal blive rigtig godt :-) Vi er også flyttet fra 55m2 til 112m2 så klart her mangler en masse endnu :-) Vi er dog lidt uenig om en ting, I måske kunne hjælpe os lidt på vej med :-) Inden i vores TV indhak synes jeg godt at man kunne hænge noget på sidevæggende, men konen er uenig og mener at det vil flytte fokus væk fra filmen ? Hvad synes I ? |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jeg vil sige du sagtens kan.
Nogle vil nok sige nej, men det er jo ikke et dedikeret filmrum du har :) |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
I kan sagtens hænge noget op på sidevæggene. Det vil også give lidt mere af den atmosfære, som nogle i forummet efterlyser. Men prøv at finde nogle små, gode ting - altså ting I godt kan lide at se på, men som ikke fylder så meget. Når I først har vænnet jer til dem, vil væggen se nøgen ud uden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |