|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
miffe2507 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Mange tak for din assistance... Jeg mangler dog stadig lige at opklare en detalje. For at udnytte mediasharing, skal min computer så stadig være tændt? |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det kommer an på hvilken slags boks der skal share dine media
![]() |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
miffe2507 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
NAS-boksen er en QNAP, og det er der musikken skal ligge. (Svarer det på dit spørgsmål?)
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det gør det.
Sonos kan spille sammen med de fleste NAS, da den bare skal kunne se NAS'ens drev med musikken på. Så den kræver ikke en pc der er tændt. Hvad angår Squeezebox så skal der installeres noget software på den NAS eller pc der har musikken. Og der er ikke så mange at vælge imellem, men QNAP er faktisk en af dem der understøtter Squeezebox Server (SBS). Så her skal pc'en heller ikke være tændt. Nu ved jeg ikke hvilken QNAP du har, men det er ikke dem alle der er kraftige nok til at køre SBS. Men det skal du spørge nogle andre end mig om, da jeg ikke har en NAS. Der er flere tråde herinde der diskuterer emnet. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Var der ikke noget med, at squeezebox ikke kunne afspille drm beskyttede filer(TDC-PLAY)? |
|
![]() |
|
![]() |
Jo det er ligesom slået fast
![]() |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Men man kan diskutere om Sonos også kan det. Det er kun fordi den kan fange en mediastrøm fra VMP at det virker. Du kan jo ikke styre WMP fra Sonos Controlleren. Du er nødt til at have en pc kørende for at det virker.
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |