recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lumatron i Coop butikker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLumatron i Coop butikker

Besvar Besvar Side  <1 151617
Forfatter
Besked
Brygger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Oktober-2005
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2006 kl. 17:15

Hej Ken.

Disse billige Lumatron købt i Coop har ingen Harddisk.

Og nej, du forstår vist ikke helt problemet.

Dvd-optageren tillader pludselig kun en optagelse - og accepterer ikke flere, før jeg har slettet det først optagne.

Og så har jeg jo i reglen kun brug for een enkelt DVD-RW, da jeg alligevel ikke kan have mere på skiven, selvom der er masser af overskydende optagelsesplads tilovers.

Den er vist snarere lidt forhekset, men der har vist været mange problemer med disse DVD-Optagere.

Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2006 kl. 18:59
Nå, ok, jeg mente nu også harddisk på din PC.

Din DVD skive kan sluttes så den kan læses af andre DVD drev, ikke? (finalize) Hvis du gør det, kan der ikke skrives på den yderligere. Der er måske en menu hvor det kan stilles.

Ok, måske?

Ja, nu forstår jeg godt det med en enkelt DVD.

Ken

Til top
Brygger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Oktober-2005
Sted: Djibouti
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2006 kl. 20:38

Joh, men Maskinen burde vel ikke afslutte ens DVD-skive, fordi man trykker på Pause/Stop eller Afbrydertasten - for så er der jo ingen vej udenom end, at man skal trække stikket ud af vægen eller afbryde HFI relæet hvergang en optagelse er tilendebragt - det virker som en lidt gammeldags og usmart løsning, men det er åbentbart det, som skal til.

Og det bliver jo nogle dyre optagelser, når man isætter en 120 min. skive og optager Koalabrødrene på morgenstunden, som blot varer 20 min.  Den gør det hvergang..

Hvordan mon man han igangsætte optagelsen - eller er der mon en fejl i maskinen, hvilket meget kunne tyde på - forjeg kan slet ikke komme ind i Skiveændringsmenuen, hvor man kan gøre skiven kompatipel eller spær disk,som man skulle kunne ifølge manualen.

Iøvrigt finder jeg det ligeledes underligt at man kun kan tilføje optagelsen en titel på max. 9 bogstaver. Så reagerer maskinen ikke længere og man må så være yderst opfindsom selv tekstlinien kan rumme adskillige ord. ?? 

Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2006 kl. 03:35
Du kan måske resætte maskinen, prøv at læse brugsanvisningen omkring dette. Det er jo ikke sikkert du kan det men måske. Når det sker resættes til den opsætning der var i begyndelsen, så du skal måske lave om igen i opsætningen, hvis det lykkes.

Ken  
Til top

Besvar Besvar Side  <1 151617

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu