recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lusse stue Bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lusse stue Bio

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2016 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af fisher fisher skrev:

Hej Lars 

Super flot projekt. Hvordan oplever du CCM 362'erne og kunne du vise lidt nærbillder af dem. Jeg har troltekt som dig og vil gerne se hvordan de tager sig ud. Hvis du kunne vise lidt om hvordan du har bygget dem ind. 

Overvejer også nogle CCM 362 er til køkkenet for lidt lyd.

/mads

Jeg er meget tilfreds med CCM362.
Jeg lyttede en del til de forskellige modeller og syntes klart ikke de større/dyrer udgaver var de penge vær, når de skulle bruges som atmos.
Så klart mest for pengene på de billige modeller.
Jeg kan ikke vise dig de højtalere tæt på, da de sidder bag troldtekten.
Jeg har fræset så der kun er 5mm troldtekt, der hvor højtaleren sidder. Men kan ikke se der er en CCM362 bag ved troldtekt og ved 5mm troldtekt, kan det ikke høres at der sidder noget foran højtaler.

De er sat i forskalningen uden bagkasse.


Og så er troldtekt plade bare sat oven på, hvor der så er fræset ud på bagsiden af troltekt. Har ikke nogle billeder af udfræsningen. Højtaler er ved den røde pil.

Til top
stjernholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stjernholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 14:15
Forrygende projekt.  Flot, flot, flot! 


Morten Stjernholm
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2019 kl. 20:40
Fedt rum! Er du i gang med at renovere rummet (jf. en anden tråd omkring lærred) eller er du ved at lave et nyt?
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2019 kl. 07:07
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Fedt rum! Er du i gang med at renovere rummet (jf. en anden tråd omkring lærred) eller er du ved at lave et nyt?

Det er nyt hus, hvor garage laves om til bio. 

Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2019 kl. 05:15
Ser godt ud, det er godt håndværk du laver.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu