|
Lusse stue Bio |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er meget tilfreds med CCM362. Jeg lyttede en del til de forskellige modeller og syntes klart ikke de større/dyrer udgaver var de penge vær, når de skulle bruges som atmos. Så klart mest for pengene på de billige modeller. Jeg kan ikke vise dig de højtalere tæt på, da de sidder bag troldtekten. Jeg har fræset så der kun er 5mm troldtekt, der hvor højtaleren sidder. Men kan ikke se der er en CCM362 bag ved troldtekt og ved 5mm troldtekt, kan det ikke høres at der sidder noget foran højtaler. De er sat i forskalningen uden bagkasse. Og så er troldtekt plade bare sat oven på, hvor der så er fræset ud på bagsiden af troltekt. Har ikke nogle billeder af udfræsningen. Højtaler er ved den røde pil. |
|
![]() |
|
stjernholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
Forrygende projekt. Flot, flot, flot!
|
|
Morten Stjernholm
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Fedt rum! Er du i gang med at renovere rummet (jf. en anden tråd omkring lærred) eller er du ved at lave et nyt?
|
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
Det er nyt hus, hvor garage laves om til bio. |
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Ser godt ud, det er godt håndværk du laver.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |