|
Lyd fra iPhone/iPad til anlæg |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, under de betingelser, kan du ikke bruge ATV2 til andet end en ishockeypuck.
|
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Wimp spiller 100 % med airPlay, ligeså Youtube, IMDB, spil og meget andet.
Prøv også TuneIn Radio (incl alle DR´s programmer) Den nye Wimp app til iPad er mega sej, ser fantastik ud og er utroligt intuitiv (lyd kvalitet kan nok diskuteres ift. cd). Jeg er SÅ glad for min Airport Express.
![]() |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Det spiller bare. ![]() Og tak for tippet med 2 swirp til højre, den har sgu flyttet sig siden sidst. Eller også er den bare en tanketorsk, da den ligger i første swirp på iPad'en
![]() |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Nu lige et offtopic question:
Efter Firefox 4 udkom, så kan jeg ikke få mit Airfoil til at virke med Firefox. Jeg kan sagtens finde Firefox i Airfoil, men der kommer bare ingen lyd :/ Nogle der har en ide? |
|
|
|
![]() |
|
okkels ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Så har jeg bestilt en Airport Express. Tak for hjælpen alle!
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Nogen der ved om man kan spille over AirPlay fra iTunes samtidig med at man kan få iTunes lyden ud af sine pc højtalere/Jack output??
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Det kan du sagtens. Det er faktisk kun fra PC'en/MAC'en med itunes du har muligheden for at vælge flere enheder. iOS enheder tillader kun 1 Airtunes enhed ad gangen.
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Lyder vist til at min Squeezebox Touch måske snart skal skiftes til en ipad + Airport Express.
|
|
![]() |
|
okkels ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Hmm... Det er da første gang opsætning med et Apple-produkt ikke bare spiller!
Jeg har nu fået min Airport Express, sat den i stikket og forbandt højttalerene - og så skete der ingenting. Øv - skal man virkelig til at læse en manual for at få et Apple-produkt til at virke. Ja, og ikke nok med det, man skal sandelig også til at installere et opsætningsprogram på PC'en. Jeg var (måske fejlagtigt) at den opfattelse, at jeg kunne få det til at virke bare ved en stikkontakt og en iPad. Nå, igang med manualen. En CD-ROM i drevet (hvor gammeldags er det ikke - ikke en gang på den mest direkte side, kan man downloade programmet http://www.apple.com/dk/airportexpress/features/utility.html). Installation af programmet - og naturligvis opdatering til en nyere version end den, der var på CD'en. Ikke helt ligetil at få det til at virke, men nu lyser den endelig grøn, og jeg kan connecte fra såvel PC som iPad. Men der kommer ingen mulighed for Airplay hverken i iTunes eller på iPad'en. Hvad pokker skal man mere gøre?
|
|
![]() |
|
Tilsyneladende skal man bare brokke sig (og så måske være lidt mere tålmodig). Pludselig var den der. Og hold da op hvor det bare spiller! Men et lille minus til Apple for at gøre det besværligt!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Ah 1/2 time er da ok. Jeg er dog ret sikker på
at min fungere inden opsætningen på pc'en Mener den blinkede orange. En lille genstart af Ipaden havde måske hjulpet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |