recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd fra MacBook?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd fra MacBook?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Supertommi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2012
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Oprindeligt skrevet af ThomasP ThomasP skrev:

Har du prøvet med optisk digital udgang fra MacBook'en? (samme stik men blot med et optisk "jack"stik)
Ovenstående er da p.... væsentligt. Det bliver ikke billigere! Har du prøvet det?

Nej, det har jeg ikke. Har du et link til kablet?
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af Supertommi Supertommi skrev:

Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Oprindeligt skrevet af ThomasP ThomasP skrev:

Har du prøvet med optisk digital udgang fra MacBook'en? (samme stik men blot med et optisk "jack"stik)
Ovenstående er da p.... væsentligt. Det bliver ikke billigere! Har du prøvet det?

Nej, det har jeg ikke. Har du et link til kablet?

http://www.av-cables.dk/lydkabler/optisk_toslink_kabel/miniplug_til_toslink/optisk_miniplug_toslink_digital_kabel_05_m_2797_da.html
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Airport Express falder ikke ud hvis opsætningen er korrekt. Vi kører herhjemme med løsningen og netradio via iPad. Når der er udfald skyldes det radio-streamen. Der er aldrig udfald ved afspilning af lokal musik fra f.eks. iPad.

Jeg har aldrig oplevet udfald ved hverken Airport Express eller Apple TV men jeg kører også rent Apple setup, altså iMac, iPad, 2 x iPhones, Apple TV, AirPort Express og en AirPort Extreme til at 'binde' det hele sammen - De steder hvor jeg har oplevet at folk har haft problemer med AirPlay udfald, har der været en eller anden Zyxel (eller lign.) router inde over.

Redigeret af Simon, TC - 09-April-2012 kl. 17:58
Tape Connection MKII
Til top
Supertommi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2012
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 14:49
Jeg prøver lige med kablet først. Det kan være jeg er heldig det giver det ønskede resultat.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu