|
Lyd Transparent Lærred Koster? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
Noisy Boy
Junior bruger Oprettet: 31-Marts-2012 Sted: Næstved Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2012 kl. 19:25 |
||
Har lige et hurtigt Spørgsmål Lyd Transparent Lærred ? hvor køber man det og hvad koster de ca. er det muligt at få det til en rimelig pris og kvalitet som fast rammet?
|
|||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er rigeligt at gå ud fra via google, hvis bare du søger efter AT screen..
De kan laves ret billigt.. sheerweave 4500 kan bruges og koster ikke alverden. Du kan eks. kigge i Jonas_h's biotråd. Jeg tror sådan et som hans koster under 5k..
|
|||
Noisy Boy
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan er kvaliteten på sådanne lærred? havde tænkt mig at anskaffe mig en JVC x30 pga jeg gerne ville opnå en rigtig fed 3d kvalitet. Der er åbenbart en verden til foreskel på lærreder kvalitets mæssigt og ville jo selv ikek ende i den forkerte ende. men jeg ved også at et rigtig godt kvalitets lærred koster 30k+ hvis det skal være Lyd Transparent og det er lige i overkanten til mig bugget
|
|||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv nu lige at kigge i hans tråd..
|
|||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har testen en del af de akustiske dug. Screen research - screen exselence - shearweave og beamax. De taber alle noget lys i forhold til et alm 1.0 gain dug.
Jeg valgte screen exselence enlighter 4k dugen, da det nærmest er umuligt at se struktur eller lign. Men samtidig påvirker lyden mindst. |
|||
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Noisy Boy
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad ligge en screen exselence lærred i prisklassen. Har snakket med CSO.dk idag og de forslår Screen Research men det løb op i ca. 17-18k for et 115" dog ikek et THx godkendt men mener det var isf Godkendt Han nævnte dog man skulel passe på med de billige lærreder da hullerne kan være forstore og man tape pixels
|
|||
Noisy Boy
Funktioner
Tak(0)
|
||
DEt fordi jeg har været ude og se en JVC x70 spille 3D og der blev jeg positivt overrasket. og hvad jeg har læst hørt mig frem til anbefaler stort set alle JVC'en
|
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Panasonic PT-AT5000E er bedre til 3D visning. Akustisk transparente lærreder fra Lissau koster mellem 350 - 700 kr. ekstra pr. m2 lærred. Ved 90" lærred snakker vi 3 m2, en merpris på 1050 - 2100, alt efter den valgte "lærredkvalitet". |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
||
8k for dugen til 106" Jonas_h har brugt omkring 2500 for hans dug - prøv nu at kaste et blik i hans tråd før du snakker om lærreder til mange tusinde kroner..
|
|||
Noisy Boy
Funktioner
Tak(0)
|
||
okay det var ikke så slemt. Det ikke fordi jeg vil finde det billigst lærred jeg ville øndersøge hvad der var af mulighedder. som jeg også skrev før er jeg blver advaret af flere at man skal passe på med at købe en forbilligt lærred da kvalitet og pris normalt også hænger sammen. derfor jeg prøver og høre mig frem på dette forum. ellers havde overskriften da værre: Billigste Akusisk lærred? Har set et dårligt lærred og det er jo lidt ligesom at sammenlign et billede du printer ud på foto papir og derefter printer det sammen billed ud på normalt papir.
|
|||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dette er lærredet som jonah_h har brugt - fundet via nettet:
Det hedder noget andet , men er sheerweave. Det koster ikke alverden og jeg synes selv det ser godt ud. Husk at spørge dig selv om du kan se forskel fordi du betaler 10-30k mere eller om du bare er en ganske almindelig dødelig som egentlig bare drømmer om at eje noget fedt udstyr. Jeg tror du vil blive lige glad for begge, dog er du bedre stillet med det dyre (surprise), fordi det har en tættere struktur. Det giver mindre tab af lys og pixels, hvilket er neat når 4k projektorerne engang bliver til at betale.
Redigeret af Steve Jones - 03-April-2012 kl. 21:16 |
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |