recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd Transparent Lærred Koster?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd Transparent Lærred Koster?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 11:25
nu har jeg ikke målt på de dygtyper jeg havde hjemme , forhold til farvekorrekthed og lign .
når vi snakker stuktur kunne jeg ikke se forskel på eks shearweave 4500 eller screen research clear pix - jeg mener måske at Clear pix har en struktur , som giver nogle diagonale streger. de kan ved tættere afstande være nemmere at spotte, end den "gittervævede" Shearweave
Screen esxelence enlighter 4K dugen jeg valgte , ligner en alm dug - man kan IKKE se hullerne , uanset hvor tæt du kommer på.
Grunden til at man kalder den 4K er at der ikke er moire , ved højopløst materiale. ingen morie er IKKE lig med at man ikke kan se strukturen - eks screen research .
jeg gav for en craftmann udgave ved TC 7500,-.......det vil sige du selv laver rammen.
hvis du er tættere på end 3.5m , mener jeg at man bør vælge enlighter 4K. Hvis man er længere væk, ville JEG vælge enlighter 4K.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 15:28
Ja umiddelbart syntes jeg det lyder billigt for et lærrede du kan være tilfreds med Peter Jeg vil kigge samme vej når min tid kommer. Jeg får god afstand til lærrede - tænker lidt på loft til gulv lærrede..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Noisy Boy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2012
Sted: Næstved
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Noisy Boy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

nu har jeg ikke målt på de dygtyper jeg havde hjemme , forhold til farvekorrekthed og lign .
når vi snakker stuktur kunne jeg ikke se forskel på eks shearweave 4500 eller screen research clear pix - jeg mener måske at Clear pix har en struktur , som giver nogle diagonale streger. de kan ved tættere afstande være nemmere at spotte, end den "gittervævede" Shearweave
Screen esxelence enlighter 4K dugen jeg valgte , ligner en alm dug - man kan IKKE se hullerne , uanset hvor tæt du kommer på.
Grunden til at man kalder den 4K er at der ikke er moire , ved højopløst materiale. ingen morie er IKKE lig med at man ikke kan se strukturen - eks screen research .
jeg gav for en craftmann udgave ved TC 7500,-.......det vil sige du selv laver rammen.
hvis du er tættere på end 3.5m , mener jeg at man bør vælge enlighter 4K. Hvis man er længere væk, ville JEG vælge enlighter 4K.

Jeg tor også Screen esxelence enlighter 4K er noget af den vej jeg vil gå. dit læred hvor stor er det? og hvormeget fylder rammen ca 10cm i hver side eller? 
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Noisy Boy Noisy Boy skrev:

Jeg tor også Screen esxelence enlighter 4K er noget af den vej jeg vil gå. dit læred hvor stor er det? og hvormeget fylder rammen ca 10cm i hver side eller? 

Tjek hans tråd. Der står alt hvad du vil vide om MK Simulatoren ^^ Der er et direkte link i hans signatur Wink
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu